Friday, 7 June 2013

KT: Herääminen

Alkusanat:
- Tämä on ensimmäinen kuvatarinani ikinä
- Kertojana toimii Kide itse
- Tämä on "aika" lyhyt
- Ja kuvat on otettu hutiloiden, noin puolessa tunnissa
- Joo, näitä samoja kuvia on bannerissa
- Toivottavasti tykkäätte edes vähäsen :)

"Puhuminen"
Ajatteleminen
"Sanan painottaminen puhuessa"



Laittakaa soimaan hiljaa taustalle:


KT: Herääminen

Pimeys. Olin nukkunut kauan, ajantajuni oli kadonnut. Muistin pieniä pätkiä menneisyydestäni, mutta kokonaisuus oli sekava.

Minä pienenä. Pikkusiskoni syntymä. Luonnoskirja ja kynän rahina paperilla. Minä istumassa puussa kaatosateessa.
Selkein muisto oli kuitenkin joulupäivä, osallistuin johonkin esitykseen lumihiutaletta kuvaavassa asussa, balettitanssijana, vaikken osannut tanssia balettia.

Sitten... ei mitään. Vain tämä pimeys.


Mutta nyt tunsin olevani taas vapaa. Aiemmin jokin esti minua liikkumasta.

Olin vanki.

Muistoni ovat utuisia ja repaleisia, pimeyden sävyttämiä, ja en ole varma ja en muista...
Jokainen pimeys päättyy joskus.





"Missä minä olen?"
"Kuka minä olen?"


"Ja kuka sinä olet?"
---------------------------------------------------------------------------

EXTRAT:

 Joku pyysi goSussa kuvaa Kidestä ilman hiuskoristeita, tässäpä olisi :)

Kide varasti eilen, eikun tänään viimeyönä mun rajaustussit, kun olin tussaamassa piirrostani >:(


Tarinaa saa (pitää!) toki kommentoida , haluan saada rakentavaa kritiikkiä kuvista ja kerrontatyylistäni :) Eli risut ja ruusut otetaan vastaan.



6 comments:

  1. Ehkä hiukan lyhyt, oisin halunnu lukee enemmän >:D Voi vitsit toi on ihana nukke, haluaan >.<

    ReplyDelete
  2. Ihana KT!
    Tee lisää kuvatarinoita oot hyvä tekee niitä ;D
    Hehe kide meni tuhraamaan sun piirrustukset xD

    ReplyDelete
  3. Jotenkin koskettava! Mutta toosii hyvä!

    ReplyDelete
  4. Kiitos kommenteista! Toinen osa on tuplasti pidempi, postaus on vielä kesken mutta tulee tänään :)

    ReplyDelete
  5. Ihana ja hieman koskettavakin KT! ♥ Pidän kerrontatyylistäsi :3 Ihanan erilainen! :) En aio kuitenkaan matkia sinua, vaikka pidänkin tyylistäsi :D Sillä matkiminen on aika ikävää :/ Mutta Kide on todella ihana nukke ♥

    ReplyDelete
  6. Ihana tarina ja todella upeat kuvat! (3

    ReplyDelete