Saturday, 8 June 2013

KT: Muisto

Valtava kiitos lukijoille! Teitä on ilmestynyt parissa päivässä jo 13 :)
 
Onpas taas tylsästi nimetty tarinanpätkä :D Mutta juu, kuvatarinan 2. osa ja tällä kertaa vähän pidempi ja keskustelupainotteisempi ;) Itsestäni käytän kuvatarinoissa nimeä Silvery.
 
Puhuja: "Puhuminen"
Kidellen ajatukset
*tekeminen*
 
KT: Muisto
 
"Sinä" paljastui jättiläisnukeksi, joka oli tehty jostakin muusta materiaalista kuin muovista. Hän oli kamalan utelias, mutta aikansa kyseltyään lupasi, että saan jäädä hänen luokseen, kunnes muistini palaa. Aamulla jätti aloitti taas kyselemisen, vaikka enhän minä edelleenkään mitään muistanut. Olen tullut siihen tulokseen, että jätit eivät ole niin viisaita kuin minunkaltaiseni (kai minunkaltaisiani olentoja on olemassa muitakin? En tiedä)...
 
 
Silvery: "Et siis muista mitään? Edes omaa nimeäsi?"
 
?: "En. En tiedä kuka olen. En muista mitään muuta kuin
pimeyden... ja unen. Minulla on ehkä pikkusisko ja tykkään
kiipeillä puihin. Ja esiinnyin jossain tässä balettiasussa, mutta
en osaa tanssia balettia tai mitään muutakaan"


Silvery: Mahtavaa... En tiedä mitä voisimme tehdä, kai
me vain odotamme ja toivomme, että...
 
?: *henkäisy*


Silvery: "Oletko kunnossa? Mitä tapah..."


...


?: "Minä muistan!"
 
Silvery: "Kaikenko?"

 
?: "Minä tykkään piirtää! Piirsin ennenkuin menetin muistini!"
 
Silvery: "Siinä kaikki...?"


?: "...ja minun nimeni on Kidelle. Kide."


Silvery: "Kaunis nimi, mutta jos et muista muut..."
 
Kide (keskeyttää): "Voisitko järjestää minulle jonkinlaisen sängyn?
Kovalla hyllyllä on nimittäin erittäin epämukavaa nukkua."
 
-----------------------------------------------------
 
Jättiläinen ei näyttänyt ilahtuvan komentelusta, mutta se raivasi kiltisti hyllylle lisää tilaa ja sai hetkessä tehtyä minulle yksinkertaisen sängyn vanhoista vaatteistaan. Hän repäisi jostain myös pienen lokerikon, josta tuli nukkekokoinen hylly, pieniä posliinisia teeastioita ja muuta pikkutavaraa minun viihdykkeekseni. Huoneeni on silti liian autio. En taida mainita puuttuvasta peitosta ihan vielä, sillä minulla oli muutakin asiaa...


Kide "Kiitos!"
 
Silvery: "Eipä kestä, tarvitsetko muuta?"


Kide: "No nyt kun kerta mainitsit... Uudet vaatteet olisivat kivat!"


Silvery: "Anteeksi mitä? o__O "
 
Kide: "En kai minä voi nukkua aina balettiasussa, enhän?"


Kide: "Jonkinlainen mukava oleskeluasu, vaikkapa pitsillä
somistettuna! Ja jotkin ihanat saappaat ja lisäksi vaikka..."
 
Silvery: "Kide... Minä en osaa ommella."


Kide: !!!???

 
Kide: "Seuraavaksi varmaan sanot, ettei sinulla ole edes ompelukonetta..."
 
Silvery: "No... Ei vielä, mutta sellainen on kyllä tulossa... joskus."


Kide: ...
Silvery: "On minulla kyllä neula, lankaa ja kangasta?"


Kide: "Oi! Siinä tapauksessahan tämä on yksinkertaista!
Ompelet käsin, eikö niin?" *säkenöivä hymy*
 
Silvery: *sulaa suloisuuden edessä*
"Voin yrittää... Mutta en takaa lopputuloksen olevan kaunis..."


Kide: "Jos voisit tehdä minulle jonkinlaisen vaalean ja
yksinkertaisen paidan? Voin käyttää näitä sukkahousuja alaosana ♥ "

Silvery (lähtee huoneesta): "Minä yritän..."

 
Kide: "...kiitos kaikesta"
 
-----------------------------------------
 
Kritisoida saa, uhrasin tähän kuvanmuokkauksineen yms. noin 4-5 tuntia elämästäni ja haluan saada palautetta :)
 
 

7 comments:

  1. Kaunis nukke ja tarina etenee hyvin, ei töksähdellen. Otat kuvia eri kuvakulmista, jolloin saa erinlaisen vaikutelman, mikä on hyvä. En oikein osaa kommentoida, mutta kerron vain missä olet onnistunut ^^

    http://kuvanukesta.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. I-H-A-N-A! Haluun lisää postauksia owo

    ReplyDelete
  3. Söpö Kuvatarina, tykkäsin c:

    ReplyDelete
  4. Kuvista todellakin näkee etteivät kamera & nuket ole sulle uusi juttu!
    Kide on kaunis *3*

    ReplyDelete
  5. Ihana kuvatarina C:
    Toodella hyvä laatuinen Kide on ihana :3

    ReplyDelete
  6. Kiitos kaikille ihanista kommenteista!

    ReplyDelete