Sunday, 6 October 2013

Kidellen tarina

Ulkoasu on väliaikainen, korjaan sen siedettävämmäksi kunhan ehdin. Tausta ja banneri vaihtuvat siis vielä ^^

Olipa kerran Silvery, joka päätti viimeinkin laittaa draamatarinansa etenemään johonkin suuntaan. Olkoon tämä siis ensimmäinen virallinen osa toistaiseksi nimetöntä tarinakokonaisuutta. Blogger heittelee kuvia ja tekstejä miten sattuu, tein parhaani mutta postauksessa saattaa silti olla joitakin vikoja (siksi myös palautin postauksen eilen luonnokseksi hetki julkaisun jälkeen). Enjoy!
Doll with a knife
  
Kide: "Minä en muista kuka olen... Kuka olin. En muista mikä minä olen. Mutta minä tiedän, kuinka saan muistoni takaisin."
Dangerous beauty
 
"Loitsu estää minua muistamasta. Loitsu on minun sisälläni. Tuhoamalla loitsun saan muistini takaisin."
Attack against herself
 
*iskee veitsen mahaansa*

 "Minun on vain tuhottava loitsu."
Pain
...
Faint
"Minun nimeni…”
”…on Kidelle Kathleen Noelle."
Bloody red
"Minä olen portaalitar.”
 Illusion

"Minä tulen paikasta nimeltä Illuusio."

"Illuusio on maailmojen välinen välitila, ikäänkuin maailma muiden maailmojen välissä, osittain limittäisenä toisten todellisuuksien kanssa. Kun kuljet maailmasta toiseen, siirryt välissä Illuusioon, tai johonkin muuhun linkeistä."
Apple tree dreamer

"Linkit ovat Illuusion kaltaisia maailmoja ja ne mahdollistavat ulottuvuuksien välisen matkustamisen. Matkustamiseen tarvitaan aina portaali. Sitä varten olemme me. Portaalittaret."
Spell as bright as the sunshine

"Olemme nuoria tyttöjä, joilla on kyky luoda portaaleja. Koulutus kestää useita vuosia ja joudumme hylkäämään perheemme, muuttamaan Illuusioon. Minun vanhempani lähettivät minut ja siskoni testattavaksi. Emme nähneet heitä sen jälkeen, minun sielustani löytyi portaalien merkki ja jäin opiskelemaan lumoamista ja - tietenkin - portaalien luomista."
Portal

"Minun kykyni on portaalien luominen. Sisarellani ei ollut minkäänlaista taipumusta portaalittareksi tulemiseen, mutta hänetkin määrättiin matkustamaan Illuusioon. Siskoni kyvyt ovat vaikeaselkoisempia, hän kykenee ainakin pyyhkimään ja manipuloimaan toisten muistoja. Olemme toisillemme ainoa perhe, vanhempamme hallitsevat erästä sinetöityä maailmaa, jonne me emme kykene palaamaan."
Listening to the ocean

"Illuusiossa asuu myös susikansaa, olentoja jotka ovat osittain susia ja osittain ihmisiä. Suden ja ihmisen sielu sekoittuneena toisiinsa, ihmismäiseen ruumiiseen. Heillä on susien silmät ja he ovat yleensä harmittomia muutamaa... Yhtä poikkeusta lukuunottamatta."
"Susikansa... He eivät ole susia, eivät ihmisiä, eivät ihmissusia. Susikansan takia olen täällä. Susikansan vuoksi sisareni ei pääse luokseni."
That wolfgirl

"Häntä kutsuttiin Sudettareksi, mutta minä tunsin hänet nimellä Renn. Hän oli susikansan laumanjohtajan tytär. Hän oli ystäväni."
Friends

"Tutustuimme aikana, jolloin olin juuri saapunut Illuusioon. Tapasin hänet metsässä, olin eksynyt vieraaseen maastoon ja ilta oli jo hämärtynyt. Renn opasti minut kotiin. Me ystävystyimme sinä iltana, vaeltaessamme metsästä takaisin kaupunkiin."
Creature not from this galaxy
"Eräänä päivänä Renn tuli pyytämään apuani. Hän oli löytänyt metsästä vahingoittuneen tytön. Tytön kasvoissa oli palovammoja, jotka hohtivat galaksien valoa, hän oli pudonnut jostain hyvin, hyvin korkealta ja valtaosa hänen kylkiluistaan oli pirstaleina. Mutta olento hengitti. Murskautuneet luut hohtivat omituista valoa hänen vaatteidensa läpi. Tyttö ei ollut mistään tunnetusta maailmasta, hän oli... erilainen."
"Pikkusiskoni paransi tytön murtumat. Renn vei tämän susien kylään, Sudenpesään, toipumaan lopuista sisäisistä vammoista, joille edes siskoni ei voinut mitään. Kului viikkoja, enkä nähnyt kumpaakaan. Kun Renn palasi, hän oli muuttunut."

"Hänen silmänsä eivät olleet enää puhtaan kultaiset, niiden väri oli vääristynyt ja Renn hehkui jotakin pimeää... Häneen sattui. Renn ei olisi saanut kertoa tapahtuneesta minulle, mutta hän rikkoi lupauksensa juuri ennenkuin kadotti itsensä. En osannut auttaa häntä mitenkään, hän palasi laumansa luo ja nauroi kamalaa, vääristynyttä naurua."
The disappearance of colours

"Lauma sai tietää, että minä tiesin, tietenkin he saivat sen selville. Olin typerä, kun kuvittelin mitään muuta. He kaappasivat sisareni ja uhkasivat tappaa hänet, ellen tee portaalia ja lähetä siskoani pois tieltä, väliaikaisesti johonkin toiseen Linkkiin. Sisareni mentyä Renn langetti lumouksen, joka vei muistoni ja täytti mieleni väärillä muistoilla, muistoilla toisesta maailmasta. Minut vaivutettiin koomaan ja kun heräsin... Olin vieraassa maailmassa."
Awake - Alive
*Kide havahtuu hereille, haava on kadonnut*

"Minä... Minun on palattava Illuusioon."

------------------------------------------------------------------------------
Hnngh. Anteeksi sekavuus, toivottavasti saitte tarinasta jotain irti ^^ Selvennän vielä, että en ole ostanut uusia nukkeja, kuvissa on käytetty vain Kideä, hänen stock-vartaloaan sekä hiuslisäketupsua :D
Loppuun vielä kuva Kidestä tällä hetkellä, minulla meni hermot stock-peruukin temppuiluun, joten suoristin sen kuumalla vedellä. Palvokaa Kideä!
Way too perfect

28 comments:

  1. Replies
    1. Kide: "Voi kiitos <3 Minusta on niin mukavaa kuulla olevani upea, vaikka tiedänkin sen jo! :3"

      Delete
  2. *palvomista palvomista* OOOOOOOOO! PALVOKAA KAIKKI KUNINGATAR KIDEÄ! *palvomista palvomista* OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kide: "o_____________O Tuota, kiitos...?"

      Delete
    2. Yhdyn tähän palvontaan
      OOOOOOOOIIIIIIIIIIIII KIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *palvomista palvomista*

      Öh, joo ihana kuvatarina odotan innolla jatkoa C-:
      Kidellä on mielenkiintoinen menneisyys :3
      Äwäwä, Kidestä tuli ihan hyber suber sulooinen noilla suorilla hiuksilla!! :333

      Delete
    3. Kide: "...toinen hullu ._. Öh, tuota, kiitos sinullekin? ^^"

      Delete
  3. Luin tämän kuvatarinan (tuli siis ilmoitus hallintapaneeliin) mutta kun yritin kommentoida, koko postaus oli kadonnut :D No, joka tapauksessa voin kommentoida nyt. Ensinnäkin aivan ihana kuvatarina ja toisekseen mietin kauan, että miten ihmeessä olet saanut kaksi nukkea yhdestä. Tajusin, että käytit stock-kroppaa, mutta nuo mustat hiukset hämäs mua :D Joka tapauksessa mahtavasti toteutettu ja mä haluan tietää lisää tästä Illuusiosta! :)

    Kivat nuo hiukset suoristettuna, olin jo myymässä tuota peruukkia, mutta empäs olekaan enää ihan varma... Sinä senkin muutat mun mieltäni >:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muhahaa >:D Itsekin luovuin ajatuksesta vaihtaa pallopääni peruukki, kun olin suoristanut sen ^^ Muutos on aika valtava ja mielestäni on jotenkin huvittavaa, että tuo peruukki onkin noin pitkä :O

      Ja julkaisin tämän postauksen tosiaan jo lauantaina, mutta sitten palautin sen luonnokseksi bloggerin temppuilun takia :/ Sen takia se varmaan näkyi hallintapaneelissa lauantaina. Tämä on korjailtu versio, jossa kuvat ja tekstit ovat nätimmin aseteltu ja tekstejä on korjailtu :)

      Delete
    2. Et meinaa vaihtaa sitä ollenkaan? :o

      Aivan, no sitten. Enpäs kyllä huomannut eroja, pitäisköhän lukea uudestaan... :D

      Delete
    3. En vähään aikaan ^^ Sitten kun tuleva nukkeni tarvitsee uuden peruukin, tilaan samalla myös Kidelle, mutta uskon että kestän tuota peruukkia muutaman kuukauden nyt kun se on suora :D

      Delete
  4. Oh my god... tää oli ihan sairaan upea *Q* ♥♥♥ Mä en osaa kuvailla kuinka ihana tää oli ♥♥♥

    ReplyDelete
  5. OMGhoul toi on niiiiin söpöö *palvoo Kideä*
    Ja toi kuvatarina...siis ihan oikeesti, ihan mahtavaa! Silvery sun on pakko jatkaa näitä o u o <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanos muuta *3* Peruukin suoristaminen teki ihmeitä ja pahin hapsuisuuskin katosi. Hyvä että tuota enää edes tunnistaa Kiden stock-peruukiksi :D

      Ja kiitos, voit olla varma että tämä tarina tulee jatkumaan todella kauan >:3 Olen suunnitellut tämän kokonaisuuden lisäksi vielä kolme pidempää tarinaa, jotka ovat tavallaan tämän ensimmäisen systeemin jatko-osia ^^

      Delete
  6. Oon ollu sun lukijas jo vaikka kuinka kauan. Kuvat joka postauksessa ovat toisiaan hienommat, ja en tajua kuinka olet saanut Kidestä noin täydellisen *o*
    Tää on ehdottomasti mun yks lempiblogeista. Ehkä jopa mun mielestä paras blogi jota olen lukenut o U o"
    Usko pois. Kide on niin täydellinen ja kuvatarinat ja sun kuvaustaidot myös ♥ o ♥

    En osaa kommentoida niin hirveen pitkästi, vaikka kuinka haluisinkin :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi ei miten ihana kommentti ;u; Kiitos valtavasti <3 ;3;

      Delete
  7. Hooo tuo peruukki, se on niin söpön mallinen suoristettuna, sitä jo bannerista kattelin *u* Tarina oli sopivan pituinen ja kaikki oli ymmärrettävissä eikä liian hankalasti selitetty, odotan innolla jatkoa. Voi että kun olen kateellinen kuvaus- ja muokkaustaidoillesi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, pieni suoristaminen teki ihmeitä peruukin kunnolle ja muutti koko nuken ihan eri näköiseksi :3

      Helpottavaa kuulla, että tarina oli ymmärrettävä :D Itsestäni tuntui että tuosta tuli kauhean sekava, kun piti selittää paljon asioita mahdollisimman tiiviisti ^^

      Miksi kaikki kehuvat muokkaustaitojani o___O Minä vain korjaan värejä ja laitan kuviin copyt :D Paitsi tässä nyt oli myös jotain ihmeellisiä epicmuokkauksia osassa kuvista.

      Delete
  8. Toi tarina oli niin ihana!! ♥

    Kide on ihana :3 *Palvoo Kideä*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kide: "Voi kiitos! Tämä palvomisjuttu alkaa kyllä jo epäilyttämään... Silvery!"

      Silvery: "Niin Kide? ^^"

      Kide: "Sinä olet tehnyt faneilleni jotain... e____e"

      Delete
  9. Tää tarina oli mahtava! owo Miten osaat? Ja toi Kiden peruukki on ihana suoristettuna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :3 Ja niin on, tykkään itsekin valtavasti ^^

      Delete
  10. eikä .. en kestä. tä on jotain niin upeaa. ihan loistava juoni - täydellistä - en oikeen ees osaa kuvailla tätä. oot mahtava kuvaamaan, et oo nukkeillut kauaa ja sulla on vain yksi nukke ja silti sun kuvatarinat on parhaimmasta mahdollisesta päästä. kidelle on aivan liian kaunis, ja toi suoristettu peruukki sopii sille täydellisesti!
    tää ulkoasu ja uus banneri on molemmat tosi kivoja!
    musiikki sopi tarinaan täydellisesti ja ja ja EN MALTA OOTTAA JATKOA!! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Äwäwää, taas liian ihana kommentti ;3; Kiitos! ^3^

      Kide: *valloittaa padin*

      Silvery: "Kide!!?? Miten sinä pääsit tänne o____O Sinun ei pitäisi edes tietää missä minun kouluni ----"

      Kide: *keskeyttää*
      "Kiitos ihanainen! Pidän itsekin peruukistani hieman enemmän, MUTTA HALUAN SILTI uuden Silvery ;))) "

      Silvery: "Kide, palaa kotiin. Nyt. Het--- minne se katosi? :O "

      Delete
  11. Eka, kun yritin kattoo pari pv sitte tätä postauksta, se sano jotai että "postausta ei ole", mutta nytpä on ja voinkin kommentoida :3

    Ada, sun kuvat on jotain niin taivaallista laatua, että mä en käsitä miten millään kameralla voi saada NÄIN HYVIÄ KUVIA!
    Kidelle on ensimmäinen näkemäni nukke, jonka stock-peruukki on pysyny näin hyvälaatusena *Q* Oikeesti en pysty kuvittelemaan Kideä millää muulla peruukilla ;__;<3
    Ja tää tarina... SÄ TAPAT MUT, MIKS SULLA ON NIIN HYVÄ MIELIKUVITUS, MIKSI MULLA EI OO? ;n; Tuun varastaa Kidellen ensi yönä, kun nukut, joten PIDÄ VARASI >:DD

    Postaathan pian kuvatarinan, haluan tietää lisää tästä Illuusiosta !

    - Kidestä hullaantunut Oona ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oonaihana! Ihana kommentti! Kiitos valtavasti :3

      Ps. Salaisuuteni on Canon EOS 550D ja uskomaton määrä hyvää tuuria B)

      Pps. En suosittele yrittämään varastaa Kideä, minulla on vahtikoirasheltti ^^

      Delete
  12. KIde on niiin sööpööö♥♥♥♥

    ReplyDelete