Sunday, 10 November 2013

Kaksi viikkoa

[Tämä postaus ei ole osa draamatarinaa]
 
Pööööööö, te 105 lukijaa!
//Kyllä vain, sataviisi lukijaa O____o Mitä ihmettä??! :O
 
En taida jaksaa ruveta selittelemään mitään, päästän siis Kiden kirjoittamaan. En sitten ole minkäänlaisessa vastuussa mistään, mitä tuo kajah--- öh, kaunis nukke kirjoittaa! ^^
 
-----------------------------
 

Portailla
 
Pari viikkoa sitten Silvery päätti raahata minua ympäri maailmaa.
 
Kaikki alkoi eräänä tavallisena iltapäivänä, kun olin istumassa huoneessani. Silvery kaappasi minut varoittamatta mukaansa kuvataidekouluun. Noin miljoonaa ihmislasta tuli kehumaan minua kauniiksi ja Silvery selitti heille, että en ole lelu vaan voimakas portaalitar joka voisi lähettää heidät johonkin hyvin pimeään ja pelottavaan paikkaan.
 
Puppy eyes
 
Hän kuvasi minua aluksi, odotellessaan varsinaisen työpajansa alkamista. Sitten hän unohti minut. Kokonaan. ISTUIN PÖYDÄLLÄ KAKSI TUNTIA JA KATSOIN KUN SILVERY PIIRSI Silvery ei edes osaa piirtää puuväreillä...
 
Artistic
 
Hmph. No mutta, sitten palasimme kotiin ja ajattelin että seuraavana päivänä saan levätä. MITÄ VIELÄ. Olisi pitänyt arvata, että jotain epäilyttävää on tulossa, kun hän käski minua pukeutumaan portaalittaren asuuni.
 
Matikka on tylsääää
 
...Silvery raahasi minut kouluun. Kyllä vain, kouluun. Hullu ihminen.
 
Ensimmäisen tunnin ajan istuin osittain kaljuna, sillä Silvery ei saanut peruukkiani pysymään  päässä. Sitä nöyryytyksen määrää, kaikki ne ihmiset tuijottivat minua, ilman hiuksia ;___;
 
Joten tämä kuva on vasta toisen tunnin alusta, kun kaikki eivät vielä olleet luokassa. Tiesittekö muuten, että Silvery ei osaa laskea toisen asteen yhtälöitä kunnolla?
 
Silveryn huomautus: Ei, ette tienneet. Eikä teidän olisi tarvinnutkaan tietää...
 
I´ll be waiting
 
Seuraavaksi Silvery lähti syömään ja lukitsi minut pieneen ahtaaseen kaappiin kameran ja kuljetuskassini kera. Siellä oli pimeää ja inhottavaa. Yh.
 
Angstilapsi
 
Mökötin hänelle kaapissa istumisesta siihen asti, kunnes hän huomautti minulle, että kaikki ihmiset tuijottavat minua. Niin he tekivät. Näytin varmaan todella kauniilta ♥
 
Ja TAAAAAS se mököttää
 
Siirryimme taas luokkahuoneeseen ja Silvery kantoi minut luokan eteen. Hän kertoi ryhmälle nukkeilusta harrastuksena ja käski minun olla lisäämättä mukaan omia kommenttejani. En voi ymmärtää sitä, että tässä maailmassa meitä pidetään... esineinä. Järkyttävää.
 
Sitten putosin pulpetilta. PÄÄ EDELLÄ. Ja hiukseni irtosivat TAAS. Aeeh, välillä vihaan Silveryä D: Luojan kiitos silmämekanismini ei vaurioitunut, eikä mitään muutakaan sattunut. Paitsi että olin taas kalju ;____;
 
Huomaa minutkin ;____;
 
Keskellä tuntia pidettiin pieniä taukoja puheenvuorojen/esielmien kuuntelusta. Silvery livahti Bloggeriin ja pyysi anteeksi putoamistani. Sain hiukset taas takaisin päähäni.
 
Silvery lupasi hankkia minulle lisää lisäkäsiä ja annoin lopullisesti anteeksi n u n
 
Mottaan sua!
 
Siirryimme auditorioon kuuntelemaan... jotain juttua. En kuunnellut niin tarkasti, söpöilin jotain ja Silvery kertoi ystävilleen mikä minä olen. Tosin hän sanoi Pullip, ei portaalitar, mutta oletan sen olleen huolimattomuusvirhe. Minua ihasteltiin taas.
 
Randomia meininkiä
 
...Silvery kyllä sanoi poistavansa tämän, muttei ilmeisesti poistanutkaan :/
 
Datadatadata
 
Mihin jäinkään... Ah, niin! Välitunnin päätyttyä siirryimme käytävään aiheuttamaan hämminkiä. Silvery luki blogeja ja minä katselin ihmisiä. Silveryn koulussa on paljon ihmisiä, tälläkin käytävällä miltei kaikki tuijottivat minua. Tuijotin takaisin.
 
(Kuvassa auki olevaan blogiin tästä)
 
Ikkunalaudalla
 
Silvery räpsäisi minusta vielä pari kuvaa ja pakkasi minut laukkuun kotimatkaa varten. Peruukkini irtosi tässäkin välissä ja Silvery jupisi jotain liimasta. Kielsin häntä tunkemasta mitään omituisia litkuja päähäni ja käskin häntä laittamaan peruukin takaisin paikoilleen.
 
e y e s
 
omg varmaan eka Kide-kuva, jossa meikin värit on edes vähän sinne päin O___o
 
Palasimme kotiin bussilla. Satoi vettä, mutta minä olin turvassa tilavassa kassissa, käärittynä lämpimiin pyyhkeisiin. Silvery sensijaan kastui litimäräksi, hehe ^^
 
PÖÖ!
 
Silvery antoi minun olla rauhassa viikonloppuun saakka. Hän otti minusta muutaman halloween-kuvan, joissa söpöilen oranssissa kurpitsakorissa, muttei ehtinyt koulukiireiden takia postaamaan.
 
...oikeastaan hänen pitäisi nytkin olla tekemässä esseetä eikä kurkkimassa mitä minä kirjoitan e____e
 
Silvery: "Heheh... Miten sinä huomasit?"
 
Darkness falls
 
Sain olla taas pari päivää rauhassa, mutta tällä viikolla hän otti minusta ylläolevan kuvan johonkin Pullip´s Teahousen kuvakilpailuun. Njaah, en valita. Hän tilasi kuitenkin ne lisäkädet ja kuulemma jotain muutakin Ouo
 
Lost one

Nyt olen vain hengaillut huoneessani koko viikonlopun ja nauranut Silveryn työmäärälle. Hänellä on kamalasti läksyjä ja esseitä ja kaikkea, kun taas minulla ei ole mitään tehtävää ^^ Paitsi keksiä, kuinka pääsen takaisin Illuusioon. Mutta kuitenkin, ei niin paljoa tehtävää.
 
Heihei ♥
 
-----------------------------
 
Mitäs tykkäsitte Kidestä kirjoittamassa postausta?
 
Ja tosiaan:
 
 
Kjehkjeh...


46 comments:

  1. Mä tuun Bloggeriin ja huomasin tän postauksen "47 sekuntia sitten"
    O_O
    Mutta IHANIA kuvia! Mun pitää ehottaa opelle jotain harrastusjuttua tai "Show and Tell" tapahtumaa niin voisin tylsistyttää... Tai siis sivistää luokkalaisiani! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kjehe, kannattaa kysyä ^^ Meillä oli tosiaan tehtävänantona "viiden minuutin tietoiskupuheenvuoro" ja tunnin jälkeen menin heti kysymään opelta oisko nukkeiluaihe ok ;D

      Delete
  2. Oih, tää oli todella hyvä! :33 Nauroin muutamille kohdille, mutten voi muuta sanoa kuin UPEA! Ja onnea 105 lukijasta ♥

    ReplyDelete
  3. Hyvä postaus, vähän erilainen mutta vain hyvällä tavalla :) Kide on niin ihana kun se ei ymmärrä ihmisten maailmaa ♥

    Tosin... Miten uskalsit tuoda nuken kouluun? D:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :3

      Kuljetin Kiden kouluun omassa kassissaan, koko päivän Kide oli mulla kädessä/pulpetilla istumassa/loksussa ja en antanut kenenkään koskea siihen. Ja miten uskalsin-uskalsin; en tiedä :D Oon tavallaan aika ujo ja en tykkää olla huomion keskipisteenä :P Tulipahan aiheutettua hämminkiä mun lukiolla (^∇^)

      Delete
  4. Tää oli ihana! <3 Toosi hyvä :33 Ihh en osaa sanoo muuta xd

    Yourlittlesteps.blogspot.fi

    ReplyDelete
  5. Ihana, erilainen postaus ja upeita kuvia. Ihana Kide! :3

    ReplyDelete
  6. Awwws, lutuinen postaus c:
    Kide on niin lutuinen, ja tietämätön oota vaan kuka pian tulee postista tai oikeestaan KETKÄ ?! ahahahaha >w<

    ReplyDelete
  7. Ihana tarina, jotenkin tosi suloinen :'3
    Kide on kyllä kaunotar ♥

    ReplyDelete
  8. Ihanan erilainen postaus, kide on nätti kuten aina :3

    ReplyDelete
  9. Hauskaa tekstiä ja kuvia. Peruukki pysyy myös kaksipuolisella teipillä hyvin päässä. Ite käytän tuota teippikikkaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :3

      Juu, tiedän että peruukkeja voi kiinnittää vaikka millä tavoilla, mutta pidän tota irtonaisena, koska irrotan sen aina kun ompelen nukenvaatteita :)

      Delete
  10. Ihana kuvatarina, Kidestä & Harusta tulis oikeesti niin hyvät ystävät 8''D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, sanos muuta ^^ Voisivat puhua pahaa jäteistään eikun

      Delete
  11. Oli hauskaa lukea Kiden tarinaa ja ehdin jo harmitella, että Cilla ei oo täällä mun kans tätä lukemassa, vaan istuskelee Shiron kanssa huoneessaan kotona... Neiti ois tykännyt (ja niin tykkäsin minäkin) :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitus :3 Ja terveisiä Cillalle ja Shirolle siellä jossain ^^

      Delete
  12. Kide on hyvä ja nätti bloggaaja 8) tykkäsin postauksen erilaisuudesta + kuvien laatu oli ihasteltavaa :3 Tarvitseehan se pokkaa viedä nukke kouluun, tai ainakaan täälläpäin kukaan ei ymmärtäis :o MUT KIDELLE ON IHANA NEITI >w< ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mie oon tosiaan lukiossa, täällä porukka on ehkä jotenkin suvaitsevampaa (?) Tai siis ainakaan kukaan ei alkanu kiusata mua tms :D

      Ja kiitus :3

      Delete
  13. Hahah oon enkun tunnilla... >:D ihana postaus! Ittelläkin on ollu nukke koulussa mutta oon pitänyt sen vaan kaapissa n__n"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pahizzz (terveisin eräs joka kirjoittaa tätä kommenttia matikantunnilla... Mutta opettaja vasta tarkistaa onko läksyt tehty, joten tätä ei lasketa...!)

      Kiitus :3 Kide ei tykännyt kaapissa olemisesta yhtään, joten häntä oli tavallaan pakko kuljettaa joka paikkaan ^^

      Delete
  14. Tosi hauska postaus, Kiden kirjotustyyli ja luonne on ihan mahtavat :'D Voi sitä raukkaa, joutui olemaan ilman peruukkia ihmisten nähtävillä :'( Toivottavasti Kidelle ei loukkaantunu siitä kovin pahasti ;) Noi kuvat on ihania ja laadukkaita, varsinkin toi Teahousen kuvakisaan tuleva. Hauska postaus ylipäätään, ite en ois uskaltanu ottaa nukkea kouluun :o
    Meinasin saada sydärin ku tajusin että tossa on mun blogi auki ; 3 ; kiitos <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on Kide, se loukkaantui verisesti (ノ_<) onneksi hänet on helppoa lahjoa B)

      Kiitos itsellesi ihanasta kommentista! :3

      Delete
  15. Oiii :3 ♥
    Kuolin taaas kerran Kiden ihanuudelle. Se selosti kaiken niin suloisesti :3
    Oot tosi rohkea, kun uskalsit ottaa nuken kouluun. Mulle naurettais, ja tyylii nukke ois hajalla koulun jälkeen ku kaikki heittelis sitä ympäri käytäviä > n <
    Kuvat oli oikein laadukkaita, kuten yleensä ja mökötyskuvat oli jotain niin söpöää > 3 <
    Toivottavasti postaat pian, koska aina ku postaat nii oon ilonen n u n

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khih, kiitus ;3; Taas niin ihana kommentti :33

      Tosiaan oon lukiossa ja täällä porukka on vähän järkevämpää kuin peruskoulussa, ihmiset vaan tuijotti mua niinkun oisin kasvattanu siivet tms ja hiljeni aina kun kävelin ohi :DD

      Delete
  16. Tämä oli tosi hauska/kiva postaus! ;3

    ReplyDelete
  17. Ihan mahtava postaus!! ♥ Kidetäydellisyys on vaan... täydellinen, mitä muutakaan voisi sanoa? <3 Neiti tosiaan osaa kirjoittaa hauskasti ;3
    Kumpa munkin koulussa oltaisiin noin suvaitsevaisia... jos itse toisin nuken kouluun saisin kuulla siitä lopun ikääni... :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitus :3

      Koulu muuttuu paljon kivemmaksi ylä-asteen jälkeen, ehkä siksi että ihmiset saavat itse valita minne menevät opiskelemaan ^^ sitten voi raahata nukkeja kouluun ja ei saa muuta kuin hullun maineen (mikä minun tapauksessani ei ollut mitään uutta) ;DD

      Delete
  18. Oioi sainpahan nähä Kide livenä :) oli suurempi kun mitä olin kuvitellu, mutta myös söpömpi <3
    -ruu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kide kiittää :3

      Heh, itsekin järkytyin siitä, miten isoja nämä ovat livenä kun ekan kerran näin Kiden :D Sitten miiteissä toisten nuket näyttää paljon isommilta (ei liity mitenkään mihinkään mutta tulipahan mieleen)

      Delete
  19. Waaah olipa ihana postaus, tykkään tällasista! ^^ Kidelle on niin kaunis nukke ja oot loistava kuvaaja. c:

    ReplyDelete
  20. Ai niin joo, heitän Joensuussa miitin... Pullip's Teahousesta lisätietoja :)
    Olisit tosi tervetullut! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kävin aamulla ilmoittautumassa ^^

      Delete
  21. Toi oli ihana♥ ja onnee kuvakisaa!

    ReplyDelete
  22. Miten paljon Pere Noel maksaa? Koska se taitaa olla kide...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu Kide on Pere Noel ^^

      Riippuu mistä tilaa; Kide on Mollamaniasta ja maksoi jonkun 170€ ;____; Pullipstylestä saa varmaan aika paljon halvemmalla :)

      Delete