Friday, 13 December 2013

KT: Sinetöidyt kohtalot

Tiedän, olen myöhässä. Syyttäkää Tiinaa ja Sword Art Onlinea (ensimmäinen katsomani anime ikinä woah). Ja syyttäkää myös bloggeria ja flickriä, jotka molemmat ovat tänään huonolla tuulella. Kirjoitan tätä siksi inhokkiselaimellani, jolla edes jokin toimii. Joulukalenteri epäonnistuu surkeasti, mutta harhautan teitä uudella kt-osalla ja lopetan valittamisen ^^

Puhuja: *tekeminen* "Puhuminen" ajatteleminen




Lullaby

?: "Ei, älkää! Ette voi tehdä tätä siskolleni... LOPETA!!"

Bad hair morning

Kide: *unisesti* "Lia? Oletko hereillä?"

SIMMUTSHAINAA

Lunalia: *kirkuu tuskasta silmät kimmeltäen* "AAAAAAAAAA!!!!"

Lia? LIA??

Kide: "Lia? Onko kaikki--- Mikä sinulla on? LUNALIA?!"

----------------------------------------------------

Aamu

Aamupala

Kide: *katsoo siskoaan kysyvästi* "No?"

Lunalia: "Mitä?"

KIDE TYKKÄÄ TEESTÄ

Kide: "Viime yö. Mitä tapahtui? Äläkä edes yritä väittää, että se olisi ollut vain tavallinen painajainen."

Awsum

Lunalia: En voi kertoa. Minun on pakko kertoa.

"Kide... Me emme voi palata Illuusioon."

Enkeksinimeätällekuvalle

Kide: *laskee teekuppiaan* "Miksi?"

Lunalia: *ajatukset poukkoilevat* Minä olen ainoa, joka tulee kärsimään ja Kidellen ei tarvitse pitää yllä turhaa toivoa... Ja jos toimimme yhdessä voimme estää tätä pahenemasta. Minä vihaan sinua Sudetar! Kai ymmärrät, että jos minä kuolen, kuolet sinäkin? Ei, pahempaa: sinun inhimillinen puolesi kuolee ja ruumiisi jää sutesi hallintaan..."

EYESS

Lunalia: *vetää henkeä ja kuiskaa* "Katso."

Lé shainaus

KRASHH

AEEE OMG

Kide: "Sinä olet sinetöinyt Illuusion. Emme voi palata, sillä sinettiloitsu estää portaaleja toimimasta."

Lunalia: "Kidelle, minä en sinetöinyt Illuusiota... Sudetar, tarkoitan Renn, teki sen."

Breakfast time

Kide: "Mitä tarkoitat? Ei sinettiä voi siirtää toiselle henkilölle."

Lunalia: "Tämä loitsu on kaikkea muuta kuin tavallinen ja sinettiä ei siirretty. Se pikemminkin jaettiin."

Lemme tell u

Lunalia: "Kuuntele."

Vanki

"He pitivät minua vankina, mutta minusta huolehdittiin hyvin. Minulla oli jopa mahdollisuus liikkua ilman kahleita, jos joku vain valvoi minua"

Määzig

"Lauma valmisteli sinetöintirituaalin ulkona ja minut tuotiin kehän laidalle, katsomaan kun Sudetar alkoi manata sinettiä käyttäen pimeää taikuutta. Renn ei ollut oma itsensä, hänen sielunsa susipuoli hallitsi rituaalia. Hän oli kuin marionetti, jota hänen itsensä sisällä olevat narut ohjailivat."

Fiuupiuu

"Loitsu oli miltei valmis, kun Sudettaren katse palasi hetkeksi kullankeltaiseksi. Renn haukkoi henkeä, kumartui ja halkaisi kehän kahtia. Kuulin laumanjohtajan murisevan tyttärelleen ja Sudetar kuiskasi jonkin ylimääräisen sanan, joka ei kuulunut rituaaliin."

P O R T A L

"Sitten olin keskellä valkeaa valoa. Portaalissa."

Lunalia - Dal Icarus

"Kun avasin silmäni, en ollut enää susikansan kotikaupungissa, Sudenpesässä. Nähdessäni silmäni Cassidyn peilistä, ymmärsin mitä oli tapahtunut. Sillä vain sinettiloitsu saa silmät hohtamaan niin kirkkaina..."

Kideangst

Kide: *kuiskaa ääni väristen* "Ainoa tapa tuhota sinetti... on tappaa hän, johon loitsu on sidottu."

Lia

Lunalia: "Kide, tämä ei ole niin yksinkertaista. Tämä loitsu, tämä sinetti on aikasinetti. Jos tapat minut, loitsu luo aikavääristymän, joka siirtää Illuusioon matkustajan tulevaan tai menneseen."

Kide: "En voisi ikinä tappaa si---"

Liaani

Lunalia: *keskeyttää* "Lisäksi sinun olisi tapettava Sudetar, sillä sinetin toinen puolikas on sidottu häneen. Susikansa on ottanut kaiken huomioon..."

Liaanilia

Lunalia: "Illuusioon on mahdotonta palata."

58 comments:

  1. ääää uskomaton kt!!!!!!!!!!!!!!!!!♥

    ReplyDelete
  2. Ihana <3

    Jatka heti tai minä tulen ja syön Kiden >:3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ;3

      ...okei Milla kerta noin kauniisti pyydät ;D

      Delete
  3. Sun nuket on ihania <3
    ja ihana kt :3 Lunalia on muuten ihana nimi, kuten Kidekin *q*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitus :3 Itsekin olen tyytyväinen nimiin, mutta niiden keksimiseen kyllä menikin se pieni ikuisuus x)

      Delete
  4. Awwwwwws, aivan hyyyyyyber ihana kuvatarina ;3;!!!!!
    Lunalia on ihana n w n

    ReplyDelete
  5. MIKSET KERTONUT MULLE ETTÄ JULKASIT TÄN JO ._______.

    Mut äää ihana osa, jatkoa pian !! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. KOSKA OON ILKEÄ ok kännykästä loppu virta koska joku spämmäs mua kikissä ._______.

      Kiitos ^^

      Delete
  6. OMG. eipä mulla muuta sanottavaa, mut toi kt on varmaan ihanin ikinä ; - ;

    ReplyDelete
  7. Ihan mahtavaista! ;3 Sun kuvatarinat on niiin ihania ja jänniä! <3 Love it

    ReplyDelete
  8. Wowziez vähänkö hieno kuvatarina :oo Oikeesti tää on niin hieno juoneltaan ja kaikkee ettei mun tee mieli ees yrittää jatkaa omaani .__. <3 Rakastan tällaisia tarinoita, joissa selitetään paljon asioita ja ne ovat kuin palapelin palasia, jotka hiljalleen loksahtavat paikoilleen - juuri sellainen mestariteos tämä tarina on :) <3 Ihan oikeasti, miten osaat tehdä kaiken näin hyvin vaikka oot nukkeillut vasta puol vuotta? :D Mä oon nukkeillut melkein 2 vuotta mutten siltikään oo lähellekään yhtä hyvä kuin sä >n< *kuolee kateuteen ja lunalian & kiden kauneuteen/söpöyteen/ihanuuteen/whatever*

    En ehtinyt kommentoida viime postaukseen ennen kuin julkaisit jo tän, joten laitan nyt vaan tähän: Jeij, tuut Yukiconiin! ^o^ Toivottavasti nään sun ihanat nugetit siellä *A* <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aeeaaa *ei tiedä miten reagoida noin ihanaan kommenttiin*

      Kiitoskiitos ihanasta kommentista ja sinähän muuten jatkat tarinaasi!!!

      Delete
  9. *Hiljaisuus*




    Olet pikkasen (ja vähän enemmänkin) kehittynyt kuvatarinoissa! owo
    Siis mitä ihmettä? Tää kuvatarina veti ihan omaan maailmaansa. Musiikki sopi myös yllättävän hyvin tähän. Nyt ollaan päästy siis tosiaan askeleen lähemmäs juonessa. Upeata, kerrassaan ihan tarina! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korjaan *ihana, ei ihan :D

      Delete
    2. *huokaisee helpotuksesta, koska ei ollut varma onko tuo musiikki edes vähän sinnepäin ja kittää ihanasta kommentista ^^*

      Delete
  10. öfdbfdnslwjenxcmsioskwojd
    Oikeesti miten osaat, tää oli jälleen aivan upee tarina <33

    ReplyDelete
  11. Aivan upeeta owo ♥
    Ton tarinan juoni on aivan mahtava, enkä tajua, kuinka sä keksit tän. Nää kaikki paikkojen nimet, hahmot, niiden nimet ja merkitys tarinassa yms. Sulla on ollu varmaa hirveesti tekemistä tän kanssa?
    Musiikki oli tosi hyvä lisä tähän tarinaan. c;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itse tarina on kehittynyt hiljalleen mun mielessä, toteutus on rankin osuus :D Kiititiititos :3

      Delete
  12. Uskomaton kuvatarina, miten joku voi osata owo Oot niin taitava ja nukkes on ihania ja kaikki nimet hahmot merkitykset ja juonet.. muotoilet ne niin ihanasti ;_; ♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :3

      On btw hankalaa keksiä aina pikkuisen erilainen tapa sanoa kiitos jokaiseen vastauskommenttiin x)

      Delete
  13. Ooo, ihan uskomaton kuvatarina o u o
    Oot niin taitava ja sulla on ihanat nuket ja tääki kt oli niin salaperäinen ja ihanaaaa x33

    ReplyDelete
  14. Tää oli jotain niiiiin ihanaa. Ada mä rakastan sua ja sun nukkeja ja voi olla, että pyörryn ku nään teidät. Oho, nyt meni ohi aiheesta :D Siis ihana kuvatarina ja mua todella kiinnostaa tietää miten tää jatkuu, koska sinä ilkeä oot kertonu kovin ympäripyöreesti kaiken :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ootko varma että mie en pyörry eka koska Cilla (Shiroa ja mysteerineitosta yhtään väheksymättä) <3

      Kide: "Tietenkin Cilla on kaunis, hänellähän on melkein samanlaiset kasvot kuin minulla ♥︎"

      Jaahas, Kide... Mutta juup, lopetampa tämän MUHAHAAHAAAAHAHAHAA:n, saatan spoilata enemmän juttuja sitten Yukissa x)

      Delete
  15. Tää oli mahtava osa, mä rakastan sun kt:ta kun se pysyy kokoajan mielenkiintoisena, lisäksi Kide ja Lumppa on ihania ja kidnappaan Lumpan meille vielä joskus Aman kaveriksi ♥ Sulla on niin hyvälaatuiset kuvat sisälläkin että mä oon kateellinen :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, ihana kuulla ettei tää oo ihan tylsä ^^ Itsestä jokainen osa tuntuu vaan niin nähdylle, kun oon muokkaillut tarinan käsikirjoitusta niin pitkään x) Ja sisäkuvien laadusta voidaan olla useampaakin mieltä hehe

      Kide: "Olen menettämässä suosiotani e____e" *mulkaisee siskoaan*

      Delete
  16. Ihana kt ja ihania nukkeja sulla. :3

    ReplyDelete
  17. Ihana, ihana,ihana,ihana!!! Sun Kt'eille ei ole sanoja, jolla voisi kuvata sen ihanuutta!!! Lumppa on iiihana! Noi sen silmät ovat niin ihanat *palvoo Liaa*
    Kide on taas yhtä kaunis kuin ennenkin! *palvoo Kidettäkin*

    ReplyDelete
  18. Tarviin apua. Olen aloittamassa pian blogia, muuta minua vaivaa yksi asia:
    Miten saan lukioita, etten kirjoita blogiani turhaan itsellen?
    Siitä on tulossa Pullip-blogi (heti kun vaan tilataan se) ja siihen draamatarina, mutta en haluaisi kirjoittaa sitä itselleni, tehdä kaikkea ajatustyötä turhaan jne... Olisiko hyviä vinkkejä lukioiden saamiseen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blogiahan kuuluisi kirjoittaa itselleen, ainakin tavallaan? Siis jos hutaiset lukijoiden takia postauksia, aiheesta lähtee maku. Et jaksa, mutta on pakko koska lukijat. Jos kirjoitat siististi, otat hyviä kuvia ja kirjoitat tavallaan itsellesi niin varmasti lukijoita tulee

      Delete
    2. Blogi saa lukijoita, jos kommentoi itse toisille ihania kommentteja, postaa omasta tahdostaan (ei lukijoiden takia) ja oikeasti tykkää siitä mitä tekee. Plus on jotenkin tyytyväinen nukkeihinsa ja kuviinsa. Toki gosussa ja pullarissa piilomainostamisestakaan ei ole haittaa.

      Jotenkin tuo "turhaan" pistää silmään, jos blogin aikoo perustaa vain lukijoiden saamista varten, on mielestäni turhaa edes tehdä blogia. Toinen anonyymi puhuu asiaa.

      Delete
    3. Joo, itsekin äsken, kun luin mitä olin kirjoittanut.... kun mitä älykääpiä luonnolleen mahtaa? ;) Oikeasti minä olen...-.-

      Delete
  19. Ja tämä kommentti on sitten puhelimella kirjoitettu koska eräs sonja niminen henkilö sulki koneensa ja sen jälkeen tajusi että damn unohdin kommentoida uwu' anna anteeksi tyhmyyteni

    wooow kuinka jännä osa taas kerran~ <3 Tykkään tän kuvatarinan kerronnasta ja kielestä tosi paljon koska se on niin elollista ja se etenee hyvin :3 Musiikki sopi (siis silloin kun katsoin tän kuvatarinan koneella) tähän kuvatarinaan hyvin ja toi sellaisen jännittyneen olon ö . ö Sä oot vaan niin hemmetin hyvä kuvaaja !
    Sekä sisustaja koska siun nukkejesi koti on sisustettu hienosti.
    Lunalian ja Kiden keskusteluja oli mielenkiintoista lukea koska koko ajan saadaan selville jotain mielenkiintoista 8-----3 Ja toi alku tästä kuvatarinasta oli niin aidon oloinen ja toi kohtaus kun Kide herää on oli niin söpö koska Kide näytti hupsulta kun se heräsi ~
    Ja Lunalian simmut ovat kyllä täydellisyydet ja ne loistaa hienosti o____o <3

    Mutta hienoa työtä tälläkin kertaa ja toivottavasti postaat taas pian >3< !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aeeaaaa tuo on niin ihanaamahtavaa kuulla sen jälkeen kun sisko lyttäsi kuvat ja tarinan totaalisesti, en kuulemma osaa kuvata sisällä x) Oon aika järkyttynyt siitä, että tuo musiikkikin saa kehuja. Heitin sen tähän hetken mielijohteesta :DD *selittää jtn sekavaa, koska ei oikeasti tiedä mitä vastata näin ihaniin kommentteihin*

      Kide: "...sanoitko minua hupsun näköiseksi!??!??!?!??!??" *tempaisee veitsensä esiin*
      Lunalia: "Minua kehuttiin taas HA HA HA olet menettämässä suosiotasi, siskoseni >:D "

      Delete
  20. Tosi hyviä kuvia! Ääää, mäki haluun pere noelin ;__________;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh Kide taitaa tätä menoa tehdä pere noelista massoimman pullipmallin eikun :D

      Delete
  21. Vää mikssiii mikssiiii mikssiii löysin mahtavan blogin vasta 30 min sitteeen nooooo tätä en anna ikinä itselleni anteeksiiiii ~ KIDE et ole menettämäsä suosiotasiii olet aivan suer perfect ultra täydellinen, remember it <3 Lunaliaaa, miteen olet niiin ultra über küber ihana söpö pikku kovis rakastaan teitää molempiaaa ja Cassidyää myööös..... Ultraaa mahtaviaaa kuvatarinoitaaaaa paaaakkoooo saaaadaaa peree noeel vaikka mulla on jo yks ja tulossaa tooineeen tyyykkään piiitkiiistää vookaaleistaaaa eehkä huuomaaasiiit seen jo? Kiiideee et nääyttäänyt hupsultaa vaaan ihanaltaaa sonjaaa älää sanoo väääriiin asioitaaaa ~ Aaaanteeeeksiiiiii kuuun en viiieelä oole lukiasi kuuun koneee lagaa eeeikä näytä lukiiijapalkkiaaa vooitkoo liittyy mun bloogin luuukiaksi vaaikka see on aaaikaa kakka huonoo?? Heeetii kuun mun konee toimmiii niin liiityyn vannooon seeeen!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. HUOM! Mahtava blogi on SINUN blogisi, (yllätys yllätys) joten tämä on kehu.
      T. Jepa joka ei jaksanut kirjautua siään

      Delete
    2. Awwwsss kiitos ihanasta kommentista! :3

      Delete
  22. Milloin tulee sun uusi ihanasuperparas postaus?

    ReplyDelete
  23. ÄLÄ VALITA TURHASTA SUN POSTAUKSET ON MAHTAVIA <33333333

    ReplyDelete
  24. Mä rakastan sun blogia!

    ReplyDelete
  25. 51kommenttia !!!!!! vähä oot fame no ei ihme kun sun blogi on näi ihana tai jotai ':o<3333

    ReplyDelete
  26. Miksi postaustauko?

    ReplyDelete
  27. Serkku: kiitus :3

    Ano1: Valitin vain teknisistä ongelmista ja bloggerin sekä flickrin temppuilusta B)

    Ano2: Awwws kiitos :3

    Ano3: No näistä puolet on mun omia kommentteja :D

    Ano4: Koska elämä

    ReplyDelete
  28. Tiesin sun blogista joskus vuonna nakki, sillon ku mulla ei vielä ollu edes omaa pullippia. Muistan jopa lukeneeni sen postauksen jossa avasit kiden paketin. :D
    Mutku mulla ei sillon vielä ollu bloggerissa käyttäjää, nii en voinu liittyä lukiaks, ja sit mä vaa hukkasin tän sun mahtavan blogin. ;-;
    MUTTA nyt mä löysin sut taas pullipsuomen kautta! Jee! :D
    Ja nyt ku mulla on bloggerissa käyttäjä voin liittyä tän sun perfecton blogin jäseneks. Aamen.

    Voisin vaikka käyttää 10mi tän blogin kehumiseen, mut mitä jos vaa tyydytään sanomaan et tää on yks parhaista blogeista mitä ikinä oon lukenu. *palvontaa*

    ReplyDelete