Friday, 6 December 2013

KT: Sisko

Luova otsikko, eikös?

Vihdoinkin kuvatarina pääsee jatkumaan! Jokseenkin typerää, että viivytin tätä Cassidyn takia, kun lopulta jouduin kuitenkin poistamaan tyttösen tästä osasta... Yritän aktiutua tämän tarinan kanssa ~


Puhuja: *tekeminen* Ajattelu "Telepaattinen puhuminen"
Silveryn aka minun totaalisen turha välikommentti
*jotain tapahtuu*


Lumppa käppäilee

Lunalia: En tiedä yhtään, missä Kidelle voisi olla. Tämä maailma on minulle vieras, en osaa suunnistaa täällä. Onneksi lumisade sentään loppui hetkeksi...

OMGOMG

Lunalia: "...miksen aiemmin keksinyt?"

Istunpa tähän hankeen

Yhteys

Lunalia: "Kide, kuuletko minua?"

Kide: "...Lunalia? Oletko se todella sinä? Missä sinä olet, sinusta ei ole kuulunut ties kuinka moneen päivään ja ehdin jo huolestua! Minä muistan nyt kaiken, muistan kuka olen ja olen ollut sinusta niin huolissani!"

Umppa-Lumpan korvat

Lunalia: "Olen uskoakseni maailmassa, johon sinut lähetettiin. Maassa siis. Jossain metsässä. Tapasin täkäläisen nuken, mutta sain vakuutettua hänelle pärjääväni yksin."

Kidemiettii

Lunalia: "Nyt en tiedä, minne mennä, olen vaeltanut jos ties kuinka kauan ja... tämä on hieman noloa, mutta taidan olla eksyksissä."

Kide: "Pystyisitkö jäljittämään minut ajatuksieni avulla?"

Lunalia - Dal Icarus

Lunalia: "Niinpä! Miksen tajunnut itse... Jatka ajattelemista!"

Eteenpäin, sanoi Icarus lumessa

Eteenpäin, sanoi Icarus lumessa

Lunalia on tulossa

Kide: "Lunalia on siis maassa... Kuinka hän pääsi tänne? Pitäisi siivota tätä asuntoa ja keittää teetä ~"

KOP KOP KOP

*ovi aukeaa*

Lumppa on saapunut.

...

Haliiii

Kide: "Lunalia!! Sinä olet oikeasti täällä!"

Haliiii osa kax

Kide: "Olet kasvanut tämän puolen vuoden aikana! En olisi uskonut, että kasvaisit enää pituutta... Sinä olet aina ollut niin lyhyt ja--"

...päästä mut pois

Lunalia: "...Kide rauhoitu. Sinä kuristat minut. Asut siis täällä?"

Pölinääh

Kide: "Niin, Silvery-nimisen ihmisen luona ^^ Hän on pitänyt minusta huolta koko tämän ajan vaihtelevalla menestyksellä. Haluatko teetä?"

Teetä?

Lunalia: "Hetkinen, asuuko tässä maailmassa ihmisiä?"

Kide: "Kyllä, mutta heistä useimmat ovat ihan mukavia. Tässä ♥"

Eiiiii yäk teetä

Lunalia: "Heiiiii en sanonut, että haluaisin tuota ällöttävää litkua DD; Vie se pois!!!"

Oli ikävä sua sisko

Kide: "Pitää katsoa, jos saisin järjestettyä sinulle nukkumapaikan. Voisit nukkua vaikkapa sohvalla, kunnes saamme sinulle sängyn. Ja jätti voisi ommella sinulle lisää vaatteita... Et uskokaan kuinka kova ikävä minulla oli, Lunalia."

-----------------------------------------------------

Kidelle - Pullip Pere Noel

Tänään on paitsi Suomen itsenäisyyspäivä, myös Kiden ja tämän blogin puolivuotispäivä! Kiitos valtavasti teille kaikille ihanille Kiden faneille ja paljon onnea Kidelle!
Kide: "Saanko minä jotain lahjaksi?"
Minä: "...et?"
Kide: "Heiiiii puoli vuotta! Se on pitkä aika!"
Minä: *huokaisu* "No, ehkä voin ommella sinulle jotain pientä"
Kide: Hehehe tuo jätti on täysin vallassani >:D

36 comments:

  1. HAHAHAHHAHAHA mä niin repesin tohon mustaan mötikkään! xDD ihana <3 Liityin sun blogiin vasta vähän aikaa sitten, ja kannattikin todella! Sun kuvatarinathan on ihan huikeita! :D
    Mut oikeesti, oon tosissani!!
    Nauran täällä tolle 'loppukevennykselle'! xDD IHAN MAHTAVAA!! Jatkoa ja PIAN!! <33

    ReplyDelete
  2. Täydellinen kuvatarina taas! Kuvat oli niin ihanan laadukkaita ja molemmat nuket on niiiiin söpöjä <3 Odotan innolla tulevia postauksia ja VARSINKIN huomista :3 <3 Sun postaustahti on niin mahtava, saan vähän väliä stalkata uusia postauksias 8) Kiitos ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oonuskainen en tykkää susta enää koska mun nukkesuunnitelmat meni kokonaan uusiksi sun takia unu Eikun siis että kiitos kommentoimisesta ymsyms :3

      Delete
  3. IHANA, ihanaihanaihana ihana. Sanonko vielä kerran? :D Nuo on niin söpösiä yhdessä. Cilla on kateellinen :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kide: "Älä turhaan, pikkusiskot ovat söpöjä mutta... Rasittavia. Todella rasittavia."

      Lunalia: "Omapa vikasi, ei kannata tunkea teetä toisen kahviin!!!!!!!11111"

      Delete
  4. Hauska, söpö ja mukava tarina! (: Musta mötikkä, aws :3

    ReplyDelete
  5. Tää tarina oli tosi suloinen :3

    ReplyDelete
  6. Odotan jo innolla seuraavaa osaa! :D Sun tarina on paras Kt jonka oon lukenu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, ihanaa kuulla! Taidankin postata seuraavan osan siis ensi viikolla... >:3

      Delete
  7. Ihana tarina, jatka pian <3 Lunalia on niin uberihana ja tietty Kidekin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kide: "...ai siis odotas. Sanoit Lunaliaa söpöksi ennen minua???"

      Lunalia: *huokaisee hiljaa* "Siskoni on idiootti"

      Kide: "Sanoitko jotain?!"

      Delete
  8. Awwws, aivan ihana osa taas c:
    Lunalia on niin ihana, niin kuin Kidekin, pikku siskokset >w<
    Awwws, odotan innolla lisää kuvia Lunaliasta & Kidestä, oisko mahdollista saada sellainen " sisarus kuva" :3?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ja tulossa on, kunhan saan läksyt tehtyä että pääsen postaamaan ^^

      Delete
  9. Oiiiiih Lunalia ja Kide on kyllä suloisia nwn
    Liityin<33
    Haluisitko kurkata miun blogiin? OwO

    Pullip-story01.blogspot.fi

    ReplyDelete
  10. Toi kuvatarina on ainoa, jonka jatkumista odotan oikeesti, koska muita tarinoita en jotenkin tykkää lukea. Lunalia on tosi ihana ja Kide myös, mutta sitä oon ihkuttanut jo tarpeeksi. Vaikka oikeesti sitä ei voi ihkuttaa tarpeeksi owo
    Jatka pian ♥ :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei. Saa. Kommentoida. Noin. Ihanasti.

      Kide: "Saapas! Minua ei voi kehua tarpeeksi ♥︎ Mutta taas Lia mainittiin ennen minua..." *lé epäileväinen katse* "Tämä on jokin salaliitto..."

      Delete
  11. ihanaihana ananas ihana tarina ääks ♡♡♡


    öö
    osaan komentoida nwnwnwnwwn

    ReplyDelete
  12. Ihana ♥ Repesin tolle mötikkäjutulle xd Ihana toi sun dali oooh ♥

    ReplyDelete
  13. Kide, oleet ihaaanan söpö!!!! Miten voit olla tollainen söpöläinen? >///<

    Lunalia, olet aivan ihana! Ei ihme että Kidellä on ollut sinua ikävä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kide: "Oi kiitos ♥︎"

      Lunalia: ...o.O ???

      Delete
  14. Sun kuvatarinat on ihania <3 Suloiset siskokset wää ;_; ♥ ja noi flickr - kuvien nimet parhaita XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eheh, mulla ei toki oo tylsää kun ootan että ne kuvat lataa flickriin x) Kiitus :3

      Delete
  15. Milloin tulee seuraava osa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Varmaankin tällä viikolla ^^ Huomenna postaan muita kuvia ~

      Delete
  16. Ihana kt! <3 Lunalia on söpöyden huipentuma c: <3 nawn

    ReplyDelete
  17. Ihana tarina ♥
    ihana toi musta mötikkä ja ku lunalia pelästy sitä niin paljo :D
    Sun kuvatarinat on ihanii! :)

    ReplyDelete