Monday, 2 December 2013

Magical Winter

 
(Koska Kiden themen ylikäyttäminen ♥)
 
Kidelle - Pullip Pere Noel
 
Walking
 
Aita
 
Vaeltaja
 
Shadows
 
Vaeltaja 2
 
Öö joo joku oksa??
 
Smile
 
Toi mekko on läpinäkyvä

Kide sai vanhan peruukkinsa kaaliansa koristamaan ja suuntasin pakkaseen jäädyttämään käsiäni. Vain siksi, että satuin olemaan kotona aikaisin ja paistoi aurinko. Tuo ei siis jää Kidelle, mutta se sopi shoottiin joten ~
 
Mitäs tykkäisitte, jos tekisin joulukalenterin? Ihan joka päivä en varmaan ehdi postata, mutta minulla on kamalan paljon kuvia varastossa ja haluan jakaa ne kanssanne ^^
 
(+ kuvatarina on vähän vaiheessa, koska en voi ryöstää Cassidyä ulos ilman siskoni suostumusta. Tulee viimeistään 6.12. aka itsenäisyyspäivänä aka Kiden puolivuotispäivänä.)

37 comments:

  1. IHANA SHOOTTI ♥ Ja mua ei ollenkaan haittais vaikka postaisit joka päivä ;) En osaa enää kommentoida sulle järkevästi, syynä tähän kik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koska kik B) Niin saatan postatakin nyt joulukuussa jos jaksan ja ehdin :D

      Delete
    2. Oi, tykkääntykkääntykkään :)

      Delete
  2. Ihana Kide ♥ Joulukalenteri ois kiva ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitus :3 Yay, joulukalenteri saa kannatusta ^^

      Delete
  3. Aivan ihana shootti *o*
    Oli ihanaa nähdä Kidellen päällä välillä tota valkosta stock peruukkiakin, koska se sopii hänelle ihan syötävän hyvin > 3 <
    Laatu oli ihan parasta ja noi vaatteet O u O ♥♥
    Taas onnistuit aiheuttamaan mulle pahimmanlaista Pere Noel kuumetta ja kateutta koska mun kuvat... no, on vähän sellasia :Dd ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi Kiden stock on kyllä aika söpönen sekin, en osaa välllä päättää kumpi peruukki on kivempi :D Köhköh en toki suunnilleen palvo nukkejani tai mitään

      Kide: "Tietenkin sinä rakastat ja palvot minua <3"
      Minä: ...

      Heiiiii senkin valehtelija! Sun kuvat on just hyviä ;3

      Delete
  4. Kide on kyllä niin kaunis c:
    Nää kuvat oli jotenkin taijanomaisia, varsinkin eka kuva ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana kommentti! :3 Pyrin saamaan tuohon jotain lumi-keijukais-glitter-sparkle-sparkle -fiilistä (...mitä), kivaa kuulla että olen onnistunut ainakin vähäsen ^^

      Delete
  5. Suloisia kuvia c: ♥
    Jee, joulukalenteri ois ihana, voisithan aina postata esim. "joulukalenteri 7,8 & 9.12" :33
    Kidelle on aivan ihana rakastan neidin olemusta (ja sitä kuinka hän tuputtaa kaikille teetä :D) :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada kuules, musta tuntuu, että tiedän kenen takia Kide tuputtaa kaikille teetä x)

      Delete
    2. Lapanen: kiitus :3 Keksin varmaan silti postauksille myös omat otsikot, koska otsikoiden keksiminen on kivaa mun olemattomilla otsikonkeksimistaidoilla x)

      Henna: Hysh ;D Kide ei ole vielä päässyt toteuttamaan teentuputusta, onneksi asiaan tulee muutos pian... Mjehehe

      Delete
    3. Eikun aaaa niin että yhteisluukkuja? Nerokasta, kiitos ideasta n3n

      Delete
    4. Olen ihan hiljaa, aina ja kaikkialla ;)

      Delete
  6. Ihania kuvia ja ihana Kide! Mörh, ens yön vien sen sulta! >:3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitus :3 Senkun yrität, Kide on melkoisen voimakas portaalitar >:D

      Delete
  7. kivoja kuvia ♥ vaikka oonkin vihanen kun yritit masentaa mua ):: mutta oikeesti onks sielläki iha hirveesti lunta isllä täällä on tositosi paljon ;-; (asut niin kaukana etten voi tietää.....) kide on nätti kaikilla peruukeilla hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitus :3 No siis hei ofc yritin masentaa sua koska sä kiusasit mua en koskaan anna anteeks -.- Joo täälläkin on lunta (tai no ok oon nyt autossa ja Joensuussa eli en koton mut siis tiedät mitä tarkoitan)

      Kide: "OLEN SAMAA MIELTÄ ♥︎♥︎♥︎♥︎"

      Delete
  8. IHANIA KUVIA <3
    Onneks Emily on yläkerrassa, eikä voi saarnata sulle joukkoon sulautumisesta ^u^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihankun Kide muutenkaan välittäis B) Kiitus :3

      Delete
  9. Kaunokaisnukke Kide ja kimaltava hanki ^_^ <3 ah, neidille sopii tuo peruukki ja vaatteet ja ympäristö niin hyvin.. Joulukalenteri olis muuten söötti idea x3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitus :3 Näyttää siltä, että joulukalenteri-idea toteutuu ^^

      Delete
  10. ÄÄÄRRÄÄRÄR tää oli liian ihana <333

    ReplyDelete
  11. Oi, suloinen shootti! Ja joulukalenteri olisi ihan kiva :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thankuu ja näemmä joulukalenteri it is ^^ Eli seuraava postaus huomenna ~

      Delete
  12. no äää ): joku oli ilkeä ja aiheitti pullip joulupukki -kuumeen ! ja mullakun oli nukkesuunnitelmat mainiosti hallinnassa vasta äsken ....

    upeita kuvia, mitenkä kenkä ihmeessä oot onnistunu nappaamaan tuon lumen kimmellyksen kuviin, multa ei iteltäni koskaan onnistu XDD

    ja jooo tee ihmeessä joulukalenteri !! itekkin oon miettinyt, oon vaan tosi huono alottamaan mitään juttuja jos oon jo valmiiks myöhässä. :D esim jos nukun pommiin, ajattelen ettei enää viitsi mennä senhetkiselle tunnille kun on jo valmiiksi myöhässä ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. MUHAHAHAHAHAHAAHA AHAH HAH HAH HA HA AHA!!!!!!!!!

      Ööö vahingossa?

      Pahizzzz ei saa lintsata .____.

      Oho, oon kirjoittanu tonne vahingossa 6.6. kun se oli Kiden tulopäivä :D Pitäisi lukea 6.12. ei kuvatarina ole sentään ihan ensi kesään asti tauollla ^^

      Delete
  13. IHANIA KUVIAAAHH!!<3333 Kide on nii perfectt;33

    ReplyDelete
  14. taianomaisen kauniita kuvia, oot vaan niin käsittämättömän taitava ;-; <3 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...sanoo neiti mestarikuvaaja jonka kuviin verrattuna mun kuvat on suttuja ;) Kiitos kuitenkin ^^

      Delete
  15. Upee shootti, jotenkin kiva nähdä Kideä pitkästä aikaa stock-peruukillaan ^^ Oon tosi kateellinen kun teillä on noinkin paljon lunta, täällä ei oo yhtään, ei ees loskaa .__. Älyttömän hienoja kuvia, laatu oli ihan superhyvä *q* Kidellen stockit ja valkoinen peruukki sopii tosi hyvin talveen ja lumeen, neiti näyttää jotenkin taijanomaiselta ja muutenkin ihanalta <3

    Tosi ihania kuvia, eikä tota themeä edes voi ylikäyttää ;) :3 Postaa pian taas, näitä on ihana lukee <3

    Anteeks ku en oo kommentoinu aiemmin, oon ollu tosi laiskalla päällä Dx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuu hakee osa noista lumista, tota riittäs vaikka kuinka monelle nukkeilijalle :D Kiitos ihanasta kommentista, en suutu vaikka joku henkilö ei kommentoisikaan kaikkiin postauksiin ;D Uutta postausta tulee kohta...

      Delete
  16. Ihania kuvia ja ihana Kidelle! :3 Voi kun kaikki muut pääsevät kuvailemaan talvimaisemissa, mutta minulla ei ole siihen mahdollisuutta olemattoman lumen vuoksi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitus :3 Täältä vois tosiaan tulla hakemaan lunta muuallekin, sitä on enemmän kun tarpeeksi jo nyt x)

      Delete