Thursday, 19 June 2014

an illusion that can´t end


Renetan sudelle tämä on vain ajanvietettä. Jonkinlainen kieroutunut peli, jossa sääntöjä ei ole. Hän tekee asioita senhetkisen mielentilansa mukaan, toimien välillä ristiriitaisesti.

Minä kerron Kidelle miltei kaiken. Ja minä yritän ymmärtää sinun logiikkaasi susi, mutten kykene siihen.


Sillä minä en ole kuin sinä.


KT: Reneta


Kide: "Yrität siis sanoa, että Renn kiristää sinua ystäväsi hengellä, ja että hän kykenee kiduttamaan sinua tuon loitsun kautta."

Lunalia: "Niin, laittamalla mieleni luulemaan että minua satutetaan."


Kide: "Ja Renn voi ohjailla sinua, minkä seurauksena olet melkein tappanut itsesi. Ja olet manipuloinut minun muistiani."

Lunalia: "Niin. Haluan suojella sinua."




Kide: *sähähtää* "Idiootti! Etkö ymmärrä kuinka vaarallista on edes yrittää pärjätä häntä vastaan yksin? Minä olen kuolematon, Lunalia! Kuolematon! Minulle ei voi tapahtua muiden tekojen seurauksena mitään täysin peruuttamatonta!"


Kide: "Sinä taas olet kuolevainen - samoin tämä susipoika Chinook. Olisitte molemmat voineet menettää henkenne!"

Lunalia: *kohottaa katseensa ja kuiskaa* "Siinä ei ole kaikki."


Kide: "Mitä tarkoitat?"


Lunalia: "Sinä luot portaaleja, Reneta sitoo asioita. Minä olen noita, muistojen manipuloimisen lisäksi kykyni ovat erikoistuneet näkemiseen. Minä voin nähdä mitä nuket ovat."

Kide: *kallistaa päätään ärtyneenä* "Niiiiiin?"


Lunalia: "Reneta ei ole susi-ihminen. Häneen on yhdistetty ylimääräinen kirkas sielu ja susisielu ei ole hänen omansa. Hänen sisällään on kolme erillistä, eri olennoille kuuluvaa sielua."

Kide: *jähmettyy paikoilleen hämmentyneenä*


Lunalia: "Renetan susisielun vuoksi hänen auransa on tumma. Väri on todella lähellä mustaa, demonien väriä..."


Lunalia: "...normaalisti susisielu ja ihmissielu ovat yhdessä yksi sielu ja täten sama henkilö, mutta Renetan susi on puolikas susidemonin sielua. Se on ulkopuolinen sielu ja sillä on siksi oma persoona. Tämän ylimääräisen sielun vuoksi Renn käyttäytyy noin."


Lunalia: "Tällä hetkellä Renn ei ole täysin ihminen, vaan osittainen susidemoni joka on jumissa puoliksi kuolevaisessa ruumiissa.  Hän haluaa uskoakseni eroon sinetistä voidakseen avata Illuusion kautta portaaleja haluamiinsa maailmoihin. Ja löydettyään jostain maailmasta tavan tuhota muut sielut, viimein hallita ruumista yksin."


Lunalia: "Mitä ikinä hän suunnitteleekaan... En voi sallia sitä. Hän ei saa tappaa enää ketään."


Kide: *mutisee hämmentyneenä* "Emme voi tehdä mitään. Renn voi laittaa sinut vaikka tappamaan itsesi ja me emme voi tehdä mitään."


Lunalia: "Väärin. Hän ei voi tappaa minua, sillä tämän kirouksen vuoksi hän satuttaisi samalla itseään."


Lunalia: "Lisäksi meillä on yksi mahdollisuus: kolmas sielu. Jos saamme tuon olennon hallitsemaan Rennin ruumista edes hetkeksi, voimme ehkä keksiä tavan irrottaa olennon, jolloin kirkas sielu ei vastavoimallaan vahvista demonisielua."


Kide: "Mikä tuo olento on?"


Lunalia: "Te löysitte hänet metsästä ennen kaikkea tätä, sinä ja Renn. Sinihiuksisen tytön, jonka vartalo oli kauttaaltaan palovammojen peitossa, tytön jonka luut olivat murskana. Olennon, joka ei kuitenkaan kuollut vammoihinsa, vaikken osannut auttaa häntä mitenkään. Ja hän hohti omituista, kirkasta valoa. Tähtien valoa."


Kide: ...

Lunalia: "Tuo olento yhdistettiin Renetaan ennen vammojen aiheuttamaa väistämätöntä kuolemaa."


Lunalia: "Siinä missä demonin aura on musta, on jumalattaren aura valkea. Tämän sielun väri on puhtain mahdollinen valkoinen; tuo olento on tähtien valon tiivistymä. Hän on kuolevainen jumalatar."


"Hän on kirkkain mahdollinen sielu ja täten demonisen susisielun täydellinen vastakohta... Hän on Renetan ruumiin nukkuva sielu ja ainoa toivomme."

------------------------------------------------------


Suklaakeksi sille, joka muisti maininnan jännäisästä galaksien valoa hohtavasta olennosta jossain todella muinaisessa kuvatarinassa. Tai oikeastaan paketillinen suklaakeksejä, koska siitä on aivan liikaa aikaa eh.


Nukkeprofiilit ovat palanneet jeejee ja öh mulla ei oikeastaan ole mitään asiaa. Profiileista löytyy nyt neitosten menneisyydet hieman tarkemmin sekä esimerkiksi suorat linkit pallopäiden peruukkeihin, niistä aina toisinaan kysellään ^^

(Niin ja juu, Rennin ripset kokivat tuuhentumisen wow kiitokset lisäripsistä Oonalle!)

*menee vastailemaan edellisen postauksen kommentteihin*

21 comments:

  1. Ihan _loistava_ kuvatarina! Täynnä magiikkaa ja huh! Kide ja Lunalia on muuten huippusöpöjä ^.^

    ReplyDelete
  2. Jee, tämä selvensi paljon! Minulla on toisinaan tapana pudota kuvatarinoiden mahtaisista monimutkaisista juonikiemuroista, mutta nyt tuntuu että ymmärrän taas paremmin :) Toivottavasti saat pian Chinookin, odotan häntä kovasti ja olisi mahtavaa päästä näkemään susipoika <3 Muttasiis tämä osa oli hienosti ja selkeästi totetutettu ja muokkaukset oli kivat :) Postaathan taas jatkoa! Plus Rennin uudet ripset on nätit

    ReplyDelete
  3. Wow upea kt! <33 c: Pian jatkoo x3

    cheerful-doll.blogspot.fi

    ReplyDelete
  4. Vauu, taas kerran loistava kuvatarina! >u< Miten.joku.pystyy.tälläiseen? x3

    ReplyDelete
  5. OH GASH DESU AWS OMHDG AAAAA asdffghjjklöäöjdsasdfhjlöytrf

    = aika hyvin mun tunnelmat atm

    ööäääee okei toi tarina. JES KONE EI KORJANNU SITÄ FARINAKS no mutta kuitenkin toi tarina. Tarina. Tarina (...sry oon fiiliksissä koska tää ei korjaile sitä jeeee desu) oli ihan yliälydesumahtava kawaii desu awesome upea desu part kaksi ja toi mitä kaikkea Rännijumalasta paljastu omhdg eli siis se oli jumala multa loppu nyt happi desu. Happi on alkuaine ja asdfg en voi kuvailla millään sanoilla miten upea kt tää oli varmaan paras tähän mennessä ikinä apuadesu kiitos kuolin. Ränni on mahtava j thanks lopusta nyt tää häiritsee mua ajasta ikuisuuteen kunnes sä postaat taas kuvatarinaa ja sitten mä kuolen taaaas... Loputon noidankehä desu.

    toi alun silmäkuva on kyllä aika pärfi joo ja rännijumala yleensäkin on desu. ja asdf valaistukset kuvakulmat vuorosanat tiesmikä öööä apua desudesu

    MÄ PALVON RÄNNIÄ koska se on perf pullasorsa tai oikeastaan pikemminkin susi ja sen persoona on ihana ja muutenkin noi silmät on asdfgh ja höm et tokikaan tiennyt tätä vielä KUKKAKAALIHUUMORI 4EVER DESU samoin desu ja zurückspulen pssst sen ü-uun saa tosta ctrl:n ja cmd:n välissä olevasta altista ja ihan perus uusta... Toi oli ainoo asia jonka koskaa opin koulus tietotekniikan tunneil lolol

    ehkä mä siirryn nyt vähemmän importantteihin asioihin kun ei toi aiheessa pysyminen oikein suju.

    kiva muuten kuulla että se omhdg kelpas jollekulle koska joo tota noin. Olen otettu tästä oooh XDXD

    öh joo heitä toki privaa koska mä HALUAN NÄHDÄ RM-FANARTTIA desu yo!!! en ole mikään kriitikko eikä ne virheet mtn haittaa (mä piirrän ne itekin aina ihan ylivirheellisesti) niin että joo.

    jeps 96nekon ja viptentyon (...en osaa kirjottaa sit oikein enkä jaksa tarkistamassakaan käydä haha) maatuska on aika ebin B))) kaveri tartutti sen muhun vuonna nakki ja kukkakaali eli muistaakseni 2013 hui miten kauan sitten tosiankin desu ja köh se on mahtava. kiitti suosituksesta pitääpi käydä katsastamassa

    (älä ihmettele desuiluja mul on lievähköt desufiilikset öhköhköhköh)

    öh ja zurückspulenin ekajakso on vähän sekava mutta jos on lukenu ekan mangan eli ekat 42 tjsp lukua se ei ole niin sekava koska se perustuu suoraan niihin lukuihin ^^" muttajoo KATSO SE koska se on aika hyvä ja köh köh spoilasinko pahasti desu X'D ja sitä paitsi myöhemmin zurückspulenissa huomaa etä se eka jakso oli elintärkeä myöhempien tapahtumien kannalta desu ja okei mun lisäks oon kuullu tasan yhen henkilön sanoneen että se eka jakso ei ollut sekava katottuaan sen ekan kerran eli mitä mä selitän taas.

    poikkeuksellisen lyht komma varmaa :oo

    desu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...kuuntelin sen Len-Kun NOW'n ja totta se oli hämärä

      Delete
  6. Mahtava tarina <33
    Juoni on niin upea ja kaikki nukkes niin kauniita x33 pianpian jatkoa c:

    Pullip-story01.blogspot.fi

    ReplyDelete
  7. Wow! Ihan mahtavan upea kuvatarina, saa odottamaan seuraavaa osaa aina yhä enemmän. Juonikin on jotain niin käsittämättömän fantastista ja niin ovat nukkesikin <3<3

    ReplyDelete
  8. åffkfoas¨f4

    sodj9o

    Wowwowwow, aivan yyber ihana kuvatarina ; 3 ;
    Tykkään valtavasti tästä sähköleväpäästä, Lunalian luonne on niin täydellinen ja neitonen on kaunis ja viisas ja kaikkea (oih lausu meille viisaat sanasi !)
    Lunalia on kuin sie, koska hän on viisas --> sen lauseet on aina järkeviä ja luulen et jos joku nuorempi tulis höpisemään sen kullasta (se antas turpiin) niin hän olisi ihanaa ♥♥ n ___ n

    Omnomnom myös Kiden luonne on ihana ja huoliteltu (voiko siitä sanoa huoliteltu .... no ihan sama :3) ja myös Rennin koska kolme sielua ja kaikkea omnomnom + Neitosesi näyttävät siltä kun luonteet ja kaikki antaa ymmärtää, Kide on Kidemäinen, Lunalia on Lunaliamainen ja Renn on Rennimäinen (apua taivutin väärin varmaankin, kerro miten se taivutetaan koska ää) ja Muutenkin koko kuvatarinan idea on tosi hyvä, ja kuvatarina on edennyt upeesti jo alusta asti puspus ;3
    Jos tarinalle vois antaa numeron koulu arvosanoina se ois ehdoton 10+ ! ;)

    ReplyDelete
  9. Ihan ältsin upea kuvatarina ! O_______O
    Oikeesti, mä en millään osaa ymmärtää miten teet tuon kaiken .. MAHTAVAA !
    Sulla on upea laatu, ihanat nuket ja HÄIKÄISEVÄ MIELIKUVITUS. ooooooooooohoohohohohohoh
    Vaatteetkin neitosilla ovat upeita, upeita ja upeita. Sanon vaan, että siinä on tyttö joka osaa väsätä kuvatarinoita. o__o
    Jatkoa mahdollisimman pian, jookosta ..? :3

    ReplyDelete
  10. Mä en oikeasti voi ymmärtää, miten joku osaa tehdä näin mahtavan kuvatarinan. Voisin lukee tätä kokopäivän, mutta en voi koska mun päivät on varattu pretty little liarsin kattomiseen, mut yöt on viel vapaana 8)

    Mut jooooo, toi musiikki sopi ihan hirmuhyvin tähän, siis aivan täydellistä. Lunalia on niin suloinen, ja awwwwww rakastan noita huulia ja oikeesti mun silmät lentää päästä ö.ö

    Sulla on mahtava mielikuvitus, ja toteutat ideat mitä parhaiten, nää kuvatarinat on niin mahtavia, etten vaan voi ymmärtää. Rennin kolme sielua on aivan ihanan mystinen juttu. Revin mun hiuksia täällä, koska en osaa kuvailla asioita tarpeeksi hyvin sulle. Mulla ois vaikka mitä sanottavaa tästä, mut oikeesti aargh *repäisee tupon hiuksia* en osaa selittää D:
    Kide on tuollainen ihanan pastellinen ja älyttömän suloinen ; 3 ;
    Ja toi yhteiskuva Umppa-Lumpasta ja Kidellestä on ihan sairaan söpö > 3 <

    ReplyDelete
  11. O_________O tää on niinkun tää mun jokakertainen ilme aina kun oot postannut jotain... koska taas jotain aivan huikaisevan upean mahtavaa! *____* Toi oli kyllä jotain niin hienoa taas upeasti rakennettu ja Lunalia kertoi Kidelle kaikesta ja se ois voinut olla vaikka kuinka tylsästi kerrottu mut sinäpä teit siitä jotain aivan ihanaa ja tää on liian jännää ja asdfgkskdkx ja silleen... ♡ jee muistan kyllä noi loistokkaat valojalat (hmmm kauniisti osasin nimetä ne minulle ei ole suotu nimeämisen lahjaa) mut koska oon nöyrä niin en tarvitse suklaakeksejä.... okei mut takas tarinaan siis tota en tajuu tota sun taitoa tehä tällasia upeita tunnelllisia ja kaikella tavalla täydellisiä kuvatarinoita ää rakastan näitä! ♡ Nää kyllä ansaitsee kaiken hehkutuksen maasta taivaaseen samoin kun sun täydelliset nukkes.♡ hmm ja Kidestä näky ärtynyttä puolta ja aika jännää että se tolleen meinasi antaa periksi. :o mut palvon sitä ja Lunaliaa ja Renniä ja kaikkea ja öäsös..... *____* Hehe nää tarinat menee kyllä mun älyn yläpuolelle eli tota yritän vaan pysyä mukana mahdollisimman hyvin kun tajuun kuitenkin että nää on jotain upeeta ja taas ei malttaisi odottaa jatkoa... :)

    ReplyDelete
  12. Ada oot velkaa nyt mulle kokonaisen suklaakeksipaketin heheheh. 8) mä kyllä muistin ton hauskan valkoisen tähtien valon tiivistämän kuolevan jumalataren, niin en olisi kyllä koskaan arvannut heti ekana joskus vuonna nakki ja rusina tuon tytön nähdessäni että hän olisi osa Renniä. (tai no osa ja osa mutta aivan sama) HALUAN SILTI SUKLAAKEKSIÄ koska ne on parhaita koko maailmassa *Q*

    mutta siis krhm oot kuvatarinanero ! Mä tykkään siitä kun ihmiset tuo näissä tarinoissaan jotain vanhoja juttuja vuodelta se ja se niin esille ja sitten mä saan aina hämmästellä sitä. Tää kuvatarina valaisi mulle Renetasta paljon enemmän, nyt jotenkin mulle on kamalan epävakaa tilanne tän neidin suhteen; minkälainen hän on oikeasti sisimmässään, mä haluan että itse se aito Renn pääsee loistamaan eli toisin sanoen haluan samaa kuin Lunaliakin ö___ö Mutta mä en tiedä. Rakastan kuitenkin Renniä, se on tollanne tumma ja kaunis susidemoninukkuvakolmesieluinen upeus xO ♥ Mulle muuten tuli mieleen se viime postauksen Lunalia shootti hmm olisikohan se susidemoni se ketä vastaan Lunalia taisteli ¬‿¬

    Mutta sun mielikuvitus on jotain ihailtavaa ! Kun Lunalia selitti kaiken ton Renatasta ja kaikki keinot millä tän neidin voisi pelastaa ja kaiken muun niin olin koko ajan ihan ällikällä lyöty *-*. Osaat kirjoittamisen taidon ja kun sulla on vielä kerta kaikkiaan tollanen hyvä mielikuvitus niin yh olen kateellinen *alemmuuskompleksi* Tykkään tästä siun tarinastasi, se käy vaan koko ajan mielenkiintoisammaksi ♥‿♥ ja odotan innolla että Lunalian susi(poika)ystävä pääsee tarinaan mukaan hohoh 8----)

    Muuten toi kuva missä Kidelle sanoo näin; "Sinä taas olet kuolevainen - samoin tämä susipoika Chinook. Olisitte molemmat voineet menettää henkenne!" ja siinä on toi Lunalia kuva. *menee sanattomaksi* Lunalia on t ä y d e l l i n e n tyttö. Rakastan sen sähkönsinisiä hiuksia jotka oli sen kasvojen edessä tolleen dramaattisen hienosti, näyttää ihan siltä että noiden kahden keskustelun aikana tuulisi kovasti xO Liian realistista. Muutenkin Lunalian ja Kiden keskutelut tuotti mulle kylmiä väreitä ja muita epämääräisiä kohtauksia, koska
    a) joku osaa edelleen kirjoittaa liian hyvin *alemmuuskompleksi*
    b) mielenkiinto ei kadonnut keskusteluista
    c) toit nukkejesi luonteet hyvin esille ♥♥ Siun nuket ovat muutenkin persoonallisia kaikki eli älä siis ihmettele että jos Traconissa nähdään ja oon vahingossa varastanut siun nukkesi hupshups siis eiku mitä. Mutta pssst saanko toivoa sitä että otat ainakin Renatan mukaan Traconiin *___* ?

    Musiikki sopi taas kerran tohon tarinaan. Nightwishin musiikki sopii näköjään siun tarinoihisi kuin Chinook ja Lia yhteen (; <3 !

    Mutta vaikuttavaa työtä taas. Ton tarinan aloitus oli hieno, Rennin ja Lunalian kuvat olivat kauniin synkkiä ja melankolisia, upeita, wow *3* Lunalian vikat vuorosanat toivat jännitystä, wäh arvaa jaksanko mä enää odottaa seuraavaa tarinaa >w< (vastaus: en.) Ja luin nukkeprofiilitkin läpi ja nyt mietin täällä suu auki että miksi omistat hienon ja monipuolisen mielikuvituksen joka ei näytä loppuvan koskaan ;▽;<3 no ihan hyvä vaan, sitten tää tarinakaan ei lopu koskaan kjähähä mutta oletkos katsonut hei Higurashin loppuun (x ? postaile taas pian ja anteeksi tämä kiireellä kirjotettu kommentti ^^'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai niin mä tein äsken sellasen jännän huomion ja on nyt pakko kysyä kun siinä insanity kappaleessa Miki ja Kaito laulaa että "an illusion that can't end" niin otitko siun otsikkosi siitä kappaleesta vai onko tää sattumaa 8D ?

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. ...okei oon kamala noi on hysteerisiä niin en ehdi vastata kaikkiin kommentteihin saati edes tähän kunnolla mutta juu, vocaloidbiisit on kivoja otsikkolähteitä ;)

      Kiitokset siis kaikille kommenteista ♥

      Delete
  13. Aivan yliparas kuvatarina, olet aivan liian taitava tässä ! Ja ihania kuvia. :3

    ReplyDelete
  14. apuaa yliparas kuvatarina ♥ mä muistanmuistan !!!

    ReplyDelete
  15. Jee, mä kommentoin tyylikkäästi myöhässä èwè

    Postauksen alku oli aivan loistava. (ennytosaaselittää o w o) Kun (niinmäymmärsin) Lunalia ajattelee tuossa sen "Sillä minä en ole kuin sinä" Oli todellatodellatodellatodella hienon kuuloista! (mäenosaaedelleenkäänselittää :3) Ja kuvat on todella upeita mustavalkoisina! Hehe, ja mä muistin myös, mistä postauksesta tuo Rennin kuva olikaan 8)

    Ada aka kuvatarina nero! Jee, saan suklaakeksin, kun muistin sen sinihiuksisen tytön, jolla oli palovammoja ja luut murskana. (joo,montakohan kertaa mä senkin kuvatarinan luin ^^) Kun Kide sanoo Lumpalle sen "Idiootti! Etkö ymmärrä kuinka vaarallista on edes yrittää pärjätä häntä vastaan yksin?" oli kyllä jotain aivan mahtavaa. En kyllä tiedä miten. Tarinan Renn- kuvat ovat todella upeasti muokattuja, ja tarinan juoni on todella loistava. Itse en olisi keksinyt. Susidemonin sielu, ja kolmas sielu... Aaaaawwww, Ada, miten pystyt keksimään tämmöistä, yhyy ;-;

    Kide ja Lumppa yhteiskuva on ihana, koska toinen on tuollainen hattaralapsonen ja toinen tuollainen synkempi, täydellinen kuva!♥♥

    Renn on ihana uusilla ripsillään, että oioioi♥♥♥ Ja tuo paita ö___ö Rännitys on niin ihana ♥♥♥


    ReplyDelete
  16. Aivan järisyttävän ihana kuvatarina jälleen ♥
    Ja jeee sain suklaakeksin ellen jopa pakettin, ku muistin sen tytön :3

    Sun postauksii on niin ihana lukee, ku kirjotat niin kauniisti c: Olisimpa mä viel joskus noin hyvä ku sä oot ;__; Suuret on haaveet...

    ReplyDelete