Wednesday, 27 August 2014

serenity broken


"Chinook, minä en tiedä miksi haluan pelastaa sinut. Mutta sen minä teen. En anna sinun kuolla, en koskaan! Pidit minusta huolta kun olin Renetan vanki, ja minä opin rakastamaan sinua. Olet minun ystäväni, olet minulle yhtä tärkeä kuin Kide, ja minun on suojeltava sinua omalta siskoltasi..."


"Renetan sielut ovat lopulta vain liian vakaat, ihmissielun tasainen heikkoutuminen antaa demonisudelle valtaa ja se mahdollistaa susisielun toiminnan ruumiin ainoana hallitsijana. Ihmissielulla tapasi kuitenkin olla etulyöntiasema."


"Etulyöntiasema, jonka menin harkitsematta rikkomaan poistamalla Renetan mielestä ne ainoat muistot, jotka muistuttivat häntä hänen inhimillisyydestään."

--------------------------------------------------


Isan Juni sekä minun Lunaliani eräänä päivänä Joensuussa


Ehh tähän hätään on vain kuvatarinaan alunperin tarkoitettu, hieman vähemmän onnistuneesti muokattu kuva ^^ ' Sanokaa moi valmistuneelle eospäälle! Hänet tullaan jatkossa tuntemaan nimellä Kiseki. Pitäisi tarkoittaa "ihme" japaniksi, mutta joku kyseistä kieltä osaava saa toki korjata jos olen aivan väärässä x)

Ja ei puhuta tästä jäätävästä tauosta okei? Joten ööh KATSOKAAS SE ON KUVATARINA tämä oli kaunein "moi olen palannut" -selostus ikinä right

// Lukekaa sitten musiikkien alettua sen verran nopeasti, ettei laulu ehdi alkaa... :D





----------------------------------------------------------------




KT: Sielujen epävakaus


Lunalia: Edes Kide - portaalitar, kuolematon - ei ole kokonaan tuhoutumaton. Portaalitarta pidetään roduista yhtenä voimakkaimmista~ Tällä logiikalla kuolemattomuutta ei lopulta olisi ollenkaan olemassa. Mikäli Kide voi kuolla vain luomalla tietoisesti mustan portaalin, mitä hän ei tee...


Lunalia: *hymyilee katkerasti* Soveltamalla portaalitarten heikkoutta kaikkiin tapauksiin, voin olettaa vain itsemurhan tappavan kuolemattoman. Ja Renetan kuolematon susisielu, sen rikkominen ei ole vielä mahdollista, mutta tasapainon horjuttaminen... *virnistää*


Lunalia: "Renn..."




Lunalia: "Kuolemattomuutta ei ole olemassa."


Renn: "Mitä tarkoitat?"


Lunalia: Minä tiesin hänen tarkkailevan minua, hän tarkkailee minua aina... *huokaisee* "Olen manipuloinut sinunkin muistiasi. Antamalla muistot takaisin saan uskoakseni aikaan jotain kiinnostavaa sinun sieluissasi."


Renn: *jähmettyy*


Lunalia: "Niin. Sinä unohdit jotain tärkeää, jotain mikä auttoi sinua tasapainottamaan sielujasi. Olen kamalan pahoillani, Renn, en tiennyt että tilanne päätyisi näin pahaksi."


Renn: "Odot---"


Renn: *silmät laajenevat*







Renn: *kuiskaten* "Kide... Minä... Lupasin etten satuta sinua ja siskosi sai minut..." *murisee* "Minä tapan heidät molemmat."


Lunalia: Niin, Sudetar, tasapainoa on varmaan vaikeaa ylläpitää nyt. Mikäli annat hetkeksikin periksi, Renn itse kykenee hallitsemaan ruumistaan... Ja  juuri se mahdollistaa suunnitelmani toimimisen.


Renn: *sähähtää* "...että hän antaisi sinun pitää nuo? Idiootti. Tyttö vie muistosi uudelleen heti kun saa haluamansa!" *rauhallisella äänellä* "Ei, Sudetar."


Renn: "Minä lupasin Kidelle, etten satuttaisi häntä koskaan. Jos satutan hänen siskoaan, satutan häntä. Jos tapan veljeni..."


Renn: *ääni särkyy epävireiseksi kiljumiseksi* "Jos tapan veljeni, satutan itseäni ja satutan Lunaliaa jolloin satutan Kideä! Rauhoitu, ihminen. En aio antaa sinun vahingoittaa tätä ruumista enää yhtään enempää."


Lia: "Lopettakaa."

Renn: *huutaa itkuisena* "Sinä et ymmärrä, Sudetar! Et ymmärrä kuinka paljon minuun sattuu koska olet demoni ja demoneilla ei ole tunteita! Olet minulle pohjattoman kateellinen kyvystäni tuntea, minä... En enää koskaan päästä sinua hallitsemaan mieltäni, en koskaan!"


Renn: "Minäkö kateellinen? Sinulle? Ihmiselle?" *nauraa hysteerisenä* "Et mahda minulle mitään, Renn, et mitään. Oma susisielusi on mennyttä, sen kohtalo sinetöitiin jo pitkä aika sitten... Sinun täytyy vain alistua kohtaloosi, heikko olento!"

Lunalia: "Riittää!"


Lunalia: "Riittää..."

Renn: "Minä kykenen puhumaan, se tarkoittaa että minä kykenen vastustamaan sinua, se tarkoittaa että kykenen saamaan sinut pois päästäni, pois tästä ruumiista!"


Renn: "Voit puhua vielä nyt, mutta entäs auringon laskiessa? Huomenna? Kuinka kauan uskot kuolevaisen sielusi pärjäävän kuolemattomuuttani vastaan, hmm?"

Lunalia: "Kirkas sielu. Tiedän että kykenet kuulemaan minut. Pyydän... Lopeta tuo."


Renn: "Minä pystyn, minä en------" *hiljenee ja valahtaa veltoksi*

...





?: *heleän sointuisa ääni* "Kutsuit minua, kuun tytär."

34 comments:

  1. OMFG KISEKI ON LIIAN IHANA AAAAAAGGGGHHH
    JA TOI KUVATARINA HHHHHHHHHH
    ANNA MULLE SUN NUKET AAAGHH
    TAI MUUTEN VARASTAN NE HHHH
    ..tästä kommentista katos just kaikki mahollinen järki. Mutta siis oikeesti, upea postaus *0* <33 liikaa loisteliaisuutta mun silmille amen
    .......okei, lopetan nyt XD iiggh en malta oottaa seuraavaa osaa~ <<333

    ReplyDelete
  2. Uskomatonta kuinka kukaan pystyy tekemään näin ihania ja koukuttavia kuvatarinoita ♥_♥
    Ooon kateelinen sun nukeille ja sun kuvaamistaidoille... :c
    Jatka äläkä ikinä lopeta♥ Luen ja katselen näitä postauksiasi niin mielelläni :3

    ReplyDelete
  3. mistä olet ostanut tyttöjesi ripset owo?

    ReplyDelete
  4. Hemmetin hemmetin hemmetti Ada D<

    "Chinook, minä en tiedä miksi haluan pelastaa sinut. Mutta sen minä teen. En anna sinun kuolla, en koskaan! Pidit minusta huolta kun olin Renetan vanki, ja minä opin rakastamaan sinua. Olet minun ystäväni, olet minulle yhtä tärkeä kuin Kide, ja minun on suojeltava sinua omalta siskoltasi..."

    Oikein ärsytät mua tolla YSTÄVÄNI koska oikeesti Lianook on vaan se juttu, ja sitä paitsi vaik Lia on vast 13-vuotta, voi se rakastaa nössö nookkia ihan hyvin koska uh näijen kahen rakkaus ei tunne ikää. u ___ u

    NUORET RAKASTAVAISET <3333

    Saat antaa oikeesti jotain söpöjä kuvia näistä kahdesta, äläkä yritä väittää ettet ois ite ollu ihastunu Lian ikäsenä, ihan hyvin ne voi olla ainanki ihastunut toisiinsa, tottakai ne on, tulevaisuus on niille positiivinen ja täynnä rakkautta (miltäköhän Lianookin lapsi näyttäisi, awww monta semmosta sähköleväpäätä jotka on tajuttoman söpöjä jajajaja adhhzzzzzzz > - < ♥♥♥♥)

    SIT EI HERRANJUMALA RENN OLET IHAN LIIAN SÖPÖ RUPESIN RAKAASTAA JUST TÄTÄ TYSTYÄ RENNIN INHIMILLINEN PUOLI OH MY GASH KUOLEN IHANAAAAA <33333
    Ja toi mekko eikä ihana mäki haluaaan *-* ♥♥

    Ja sit oh my gash Kisekin meikki ja noi silmät ja toi muokkaus tossa vikassa kuvassa, niin ihana äää ; ___ ; <33

    HEIHEI jos kuvaat sen shootin nii pyydän Lunanook tai sit Kiseki shoottia.

    ReplyDelete
  5. ASDFGHJKLÖÄ

    ........ toi alkaa olla jo kliseinen kommentinaloitus xddddd

    mut joo öö AWS öh mahtavaa työtä jälleen kerran wpsjeflö ööää moi MÄ EN OSAA KIRJOTTAA

    ...... aloitan alusta paremmalla onnella aka kirjoitustaidolla aka jollain nwn'

    Lumppa on kawaii ja Ränni on kawaii ja Kiseki on kawaii ja Chinook on kawaii ja desu ja ääee kyllä Kisen ja Chinookin official lempinimet ovat vielä erittäin työn alla ja Kide stock-reuhkalla on myös aika kawaii desu

    Renelle on kawaii ja olin havaitsevani sitä tästä postauksesta ja Kisen ripset on kawaiit ja silmät myös ja ööää jos luettelisin kaikki asiat jotka tässä postauksessa oli desua, kawaiita tai desukawaiita niin bloggerin merkkiraja menisi umpeen !!!!!!!! Ihan kevyesti

    joten sanon vaan että owowowo awawaw <34 <67 <78 <3111114668 ja olen iloinen ja nwn

    Öm siis tämä oli hieno tarina JÄLLEEN KERRAN ( en tajua miten olen edelleen elossa kun kaiken järjen mukaan mun ois pitäny kuolla jo noin 34 kertaa sun postauksia lukiessa???) ja ööää kuolen täydellisesti nwn

    oon sen verran aivokuollu näin illan kunniaks etten saa aikaan muuta kuin "AAAEEAA KUVATARINAA PERFIÄ KAUNISTA DESU RÄNNI RENELLE RIPSIJUMALATAR KISEKI AWAWAW DESU AAEE KUOLEN DESUDESUDESU" mutta koska öö tuo kuvaa täydellisesti tämänhetkistä fiilistäni niin menkööt

    ja sydänspämmin kuvittelette vielä perään niin hyvä tulee

    Mutjoomoi kuolen piste desu apuadesu

    desu

    ....... Kiseki on ripsijumalatar

    painun takaisin kuolemaan tälle kooteelle moi

    gktgjkkthh <343434

    ReplyDelete
  6. Nuo ripset, nuo silmät ♥Q♥ ah ehkä täydellisin eos ikinä♥.
    Chinook on aivan jumalattoman suloinen myös X3. Oijoi.

    Niin siis minun piti tulla kehumaan tarinaasi ja sitä, kuinka toteutat sen joka kerta niin erinomaisesti, mutta koska en ole tässä kovinkana hyvä jätän sen muiden harteille :'D. Kunhan tiedät, että Kiseki ja Chinook on älyttömän täydellisen suloisen hyberdybercyberybercutieita♥(toieiehkäolesanaedes...).

    ReplyDelete
  7. Siis aivan MAHTAVA kuvatarinan jatko! Tää oli ihan liian ihana osa. Lia on vaan jotenkin niin söpö noissa kuvissa ja sitten toi kun Renn on taas oma itsensä... ♡♡♡♡ Kuolen sun kaikki nuket on niin ihania! Noi alun kuvat Chinookista... *kuolee*
    Sä osaat vaan kuvata liian ihania kuvia. Mä en kestä!

    ourlovelydolls.blogspot.com// Voisitko käydä kurkkaamassa?

    ReplyDelete
  8. Jes postasit! ♡

    Ahh toi alkujuttu oli jotain ihanaa luettavaa/katseltavaa. *____* Olipa nätisti kirjoitettu, kirjoitat kyllä hyvin ja muotoilet lauseet ihanasti! :D Muttasiisniin se oli mahtaisa aloitus postaukselle. ^^ Chinook on ihana poika. ♡

    Aww tuo Lunalia ja Juni-kuva on ihanaihana! ♡ Molemmat ovat tosi söpöjä. :3 Ja Kiseki on ylikaunisah ♡ Eos on jotain niin ihanaa, että saitkin sen käsiisi! Onnea siis vain siitä, vaikka toki onhan tyttönen sinulla jo jonkin aikaa ollutkin. :D

    Ja sitten apuaapua kuvatarinaaaa! ♡ Kuvatarinasi on ihana, taitaa siitä jonkin aikaa tosiaan olla siitä edellisestä, mutta kuitenkin olen pysynyt hyvin mukana ja näin ja jokainen osa on kyllä ollut mahtava. :3 Mutta siis tämäkin osa taas oli aivan ihana ja kekseliäs ja kyllä sinulla tuota taitoa näihin riittää. ^^ Kuvanlaatu oli taas ihanaa ja näin, Renn aholetihana. ;_____; Pullip Barasuishou on pärfi ja Renn vielä pärfimpi. ♡ Mutta apua asioita taitaa taas alkaa selvitä enemmän, kun uusia hahmoja astuu tarinaan paremmin. :'3 Äw on sulla vaan niin ihanat täydelliset nuket! *_____* ja loistavat kuvaustaidot ahpalvon. ~ Seuraavaa postausta ja seuraavaa kt:n osaa odotellessa. ~

    ReplyDelete
  9. Upean ihanan loistava kuvatarina<3 Nukkesi ovat vain jotain niin täydellistä ja Kiseki <3<3<3<3 nuo silmät<3 ja peruukki ja kaikki

    ReplyDelete
  10. Oooih, kyllä mä tiesin että sulla on ihana kuvatarina, mutta näin ihana! Tää on oikeesti yks parhaista kuvatarinan osista mitä mä oon ikinä lukenut! <3

    Ihan tosi, Lunalia on liian namsnaws ihana ja niin nätti! :3 Ja mä vihdoin älysin kuinka nätti Ren on kun katoin tota tarinan ekaa kuvaa hänestä! ;__; <3 Mun täytyy myöntää että luulin Renin "ei demoni osan" olevan myös vähän kiivaampi eikä noin rauhallinen, mutta nyt olen kyllä totaalisen rakastunut häneen! nwn Ja Kiseki, (?) "Oikeesti maailman siistein nukke ikinä!" sanoin mun tossa edessä istuvalle nukkeilevalle kaverilleni! Ja no se kertoo jo paljon. On kyllä siistein Eos ikinä! nwn

    No tää juonikin on tosi kolee ja kuvien laatua ei varmaan voi parantaa joten oikeesti, täydellistä! Ja sitten rakastan tuota "kuun tytär" nimeä! Hmm ei mulla muuta, moi!

    ReplyDelete
  11. En nyt oikeen tiiä mitä tässä sanoisin, toi osa oli vaan ihan täydellinen! Kaikki sun nuket on ihan superupeita ja toi tarinan juoni aadfgghjsdf.
    Kiseki on ihan tajuttoman kaunis ja Chinook älyttömän komea! Ja Lunalia ja Renn ja Kidelle! Yhyyy, voinko varastaa kaikki sun nuket?

    http://pradodeflores.blogspot.fi/

    kuvakisa käynnissä ⇧

    ReplyDelete
  12. Mitämitä *0*
    Aivan upea tarina siis oikeesti mä taisin kuolla en ymmärrä yhtään mitään tää on niiiin mahtava o w o
    Ja tuo ihastuttava Eos neiti nuo silmät oikesti rakkaus <33
    Tarina on kaikin puolin mahtava ! ouo

    ReplyDelete
  13. omg miten upee tarina :o ♥ kaikki kuvat muokkaukset nukkejen asennot kaikki kloshdcbdfc täydellistä.
    Kisekin silmät on jumalaiset *Q*

    ReplyDelete
  14. Aaaaaaaaaaaaaaa liian upea tarina *o* Kiseki <3

    ReplyDelete
  15. Kisekiiiiiiii ♥x50
    Ihanaa kun postasit, on mukavaa päästä näkemään kuvia nukeistasi! Varsinkin kahdesta uudesta, Chinook ja Kiseki ovat ihania ♥♥♥ Susipoitsulla on tosi vangitsevat silmät, varsinkin noissa muuten mustavalkoisissa kuvissa, kun kaikki muu on harmaata, ne on tosi vaikuttavat! Ja ihanat ♥
    Tykkään hirveesti Rennin inhimillisestä puolesta kun Renn muuten on niin pelottava heh ja Kisekistä lisää kuvia jooko? Se on mun fanituksen kohde ♥

    ReplyDelete
  16. Oiii tosi upea kt! <33 c:

    cheerful-doll.blogspot.fi

    ReplyDelete
  17. MOI ADA TÄMÄPÄ OLI KERRASSAAN HIENO KUVATARINA

    srsly kui osaat ;-; en osaa sit kommentoida järkevästi mut tykkäät kommenteista eiks nii joten yritetään :| Kiseki on perf yhh noi silmät on tosi gavaj ja TÄÄ MUSA ON JOPA SEMIHYVÄä miten ??? onko musamakusi parantunut?????

    eiku ei mitään nyt toi laulu alko ewwh

    perf muokkaukset ja ldpllgsjal<huslhlufihdi en halua enää jatkaa mun kuvatarinaa. ikinä. koska sulla on perf. ryhdyn tukemaan tätä kaikilla resursseillani :----)

    ReplyDelete
  18. No meh, mistä voisin aloittaa... :'D
    Ensinnäkin, holy shit, nuo repliikit. Palvon Rennin repliikkejä, olet toteuttanut ne kerrassaan nerokkaasti (köhköh tämä oli kokonaisuudessaan täydellinen postaus ja minä aloitan kommentoinnin kehumalla repliikkejä? hyvinhän tämä sujuu...).
    Ja sitten sun nuket. Voiko olla mitään niin ihanaa kuin Lunalia? D: Olen aina palvonut Icarusta, mutta Lunaliaa katsellessa tulee sellanen snausghagg ;;___;;; -fiilis. (Alemmuuskompleksista kärsivä ilmoittautuu!)

    Eihän omaa blogia kehtaa enää edes katsoa kun sun blogi on jotain näinkin mahtavaa. Ew.

    ReplyDelete
  19. OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
    Noi replat mitämitä kuka jumala siellä oikeen kirjottaa *o*
    Toi musiikki sopi ihan täydellisesti tohon kuvatarinaan, loi just oikeenlaisen tunnelman ja itekkin pystyin jotenkin ööh "sulautumaan" tähän, silleen etten tajunnu mitään muuta kun tän tarinan, en mitään ymmpärilläolevaa ja siis ajhöolanogo täydellistä!
    Miten voi osata *Q* *palvon*
    SUn nuket on niin täydellisiä.
    Apua kuolin tolle lopulle muuten.
    Apua.
    Ihana.
    TÄYDELLINEN.

    ReplyDelete
  20. toi alun tekstikohta oli oikeesti ihan hemmetin upee ja chinook renn on ihania jajaja ;u; noi silmämuokkaukset on sairaan ihanat myös kuolen tän postauksen ihanuudelle

    ja upee kuvatarina, toi loppu missä kiseki esiinty oli tosi hieno ja upee ja kaikkee kun noi sen silmät ja toi vika vuorosana ♥

    täydellistä

    ReplyDelete
  21. *silmät tippuvat päästä* Mikä kuvatarina.

    ReplyDelete
  22. ahaahahahah tulin tänne tänään kommentoimaan (koska en jaksa mennä mihinkään muuhun blogiin, mutta juu, älä välitä ettei tästä kommentista tule oikein mitään koska no, ei oikein huvia kirjoittaa niin pitkästi tällä kertaa > <')

    Mutta jeee traconissa sitten nähdään ! <3

    On kyllä pakko kehua tän kuvatarinan musiikkia. Yleensäkkin sun tarinoissa on aivan mahtavat ja hyvät musiikit, mutta tällä kertaa ylitit itsesi ainakin musiikin suhteen. Toi musiikki oli just hyvän pituinen tohon tarinaan ja loi sellaisen upean tunnelman ö____ö ♥ Tuli jotenkin tosi ylpeä olo kun luin tätä tarinaa (i'm very proud of you my friend) ja siihen yhtenä syynä taisi olla toi musiikki + olihan toi ihana miku musiikki pakko kuunella loppuun !! ヽ(・ω・)ノ

    Sitten itse tarinaan: wow. Sähän vaan paranet ja paranet näiden tarinoiden teossa koko ajan *-* Ekaksi ton alkuselostus (joka taisi tulla Lunalian suusta c; ?) oli jotenkin niin kaunis ja koskettava. Oon tän tarinan aikana Lunalian selostuksen avulla saanut vähän enemmän kiinni tuosta Rennin epävakaasta tilasta kun tämän tytön sisällä on kaksi ylimääräistä sielua ja sitten on itse Renn. Tää tyttö muuten vaikuttaa kun hän on oma itsensä niin sympaattiselta jotenkin - johtu varmaan siitä kun Renn yhtäkkiä alkoi miettimään sitä ettei se saa loukata Kideä, awww jotenkin liian suloista ◡ω◡ Renn taitaapi olla mun lemppari sun nukeista, olisi niin kiva nähdä tää neitokainen traconissa ? *katsoo koiranpentu ilmeellä Adaa, kilttii. haluan. nähdä. jumalani. barasuishoun. <33*

    Küllaaah, Kiseki tarkoittaa ihmettä ! Oot lukenut hyvin läksysi, eiku mitä. Mutta omg noi simmut mitkä Kisekillä on :OO niin kauniin siniset, tollaset kimaltelevat ja ihmeelliset + nuo räpsyttimet. koko Kisekin ulkomuoto tuo mieleen jo jonkun hyvin mysteerisen tyypin, en malta odottaa että mitä tämä neiti tuo tullessaan tähän tarinaan (ノ◕ヮ◕)ノ ・゚✧

    Kiinnitin muuten tässä osassa jotenkin enemmän noihin sun nukkejesi asuun huomiota xD (en kyllä tiedä että miksi, mutta näin tein.) Mutta on kyllä pakko sanoa että sulla on jonkinlaista silmää muodin kanssa koska puet nukkesi aina niin hyvin, varsinkin toi Lunalian asu on niin suloinen ! >w< ihanan pilkullinen, sopii hyvin Lunalian sinisyyteen ♥

    ja peekele, jätit just jännään kohtaan tän tarinan, toivottavasti pääsisit pian postaamaan uuden osan koska askjfd !! (*´;ェ;`*) <3 tai no toisaalta sulla on varmasti kiire lukiossa joten postaa taas silloin kun kerkeät, mä ainakin jaksan odottaa innolla (: && pakkohan tässä on kehua noita vuorosanoja (varsinkin noi Kisekin vikat vuorosanat hehee) sekä tän tarinan nimeä. Juuri tuollainen mystinen ja kaunis nimi kuvatarinalle, joka toisaalta kuvaa koko tarinaa tavalla tai toisella ! (sonja kuittaa)

    ReplyDelete
  23. Kiitokset kaikille kommenteistanne ;-; ♥︎ Mulla ei riitä nyt aika vastailla kovinkaan monelle, mutta luin jokaisen kommentin tietenkin ja waah apua olette liian ihania okei?

    Minulla on tosiaan menossa lukion 2. luokka ja kuitenkin kommentteihin vastaamiseen saa kepeästi uppoamaan kiitettävästi aikaa, niin näitä vastauksia saattaa joutua odottelemaan... ^^' Pyrin kuitenkin vastaamaan kysymyksiin aina!

    Anonyymi 27.8. klo 21:08: Kide ja Kiseki omistavat H&M räpsyttimet, Rennin ripset ovat ebaysta, Lunalian Seppälästä ja Chinookin ripset ovat stockit ^^

    Sonja: Renn on ainoa tällä hetkellä varma lähtijä 8) Joten pääset näkemään neitosen muhah

    ReplyDelete
  24. Mun on pitäny kommentoida tähän siitä asti ku julkasit tän postauksen mut en oo saanu aikaseks joten suo anteeksi D: Hyökkään tänne nyt.

    Enkä vieläkään tiedä mitä sanoa, mutta aloitetaan vaikka Kisekistä.
    1) Mistä pirusta nuo silmät nyt oikeesti?! Miten. Tahtoo. Kerro ♥
    2) Jossakin vaiheessa ainakin sanoit ottavasi Traconiin Rennin ja Chinookin, mutta suunnitelmasi muuttuivat juuri ja sinne lähtee Renn ja Kiseki ok?
    3) Ei millään pahalla Chinook, sinäkin olet oikein söpsä! (kannatan suuresti noita susisilmiä sillä vaikka ne toisena vaihtoehtona pyörineet pikisimmut olivatkin jättekawaii myös)
    4) Tää mun luettelo ei nyt pysynyt pelkästään Kisekissä oho.
    5) Joten siirrytään suoraan Renniin. Tuo kuva sen jälkeen kun Lunalia on kertonut Sudettarelle että tasapainon ylläpitäminen on vaikeaa ja silleen, äää niin suloinen kuva ja toi mekko on ihana neidillä ;_; *barakuume*
    6) Randomhuomio vielä Kisekistä, eoksen valkoiset ripset tummempien seassa sopii sen hahmon lookiin ihan täydellisesti!
    7) Täältä lähtee busseja sinne päin aina tossa yhentoista maissa, saatan vielä tulla varastamaan sun nuket ಠ__ಠ ♥
    8) Mulla olis vielä vaikka mitä sanottavaa mut alkaisin varmaan toistaa itteäni aiemmista kommenteistani joten jätän tämän vain tähän.

    ReplyDelete
  25. Heissan silvery!

    Mietin tässä blogisi ensimmäistä kuvatarinaa, jossa lukee näin:
    "Minä pienenä. Pikkusiskoni syntymä."

    Nämä sanat olivat Kiden suusta. Eli onko Kidellä mahdollisesti toinen pikkusisko? Meinaan että Lunaliahan on adoptoitu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kidelle on Riverian hallitsijaparin ainoa tytär ^^ Ensimmäisessä kuvatarinassa Kiden muistamat muistot eivät ole hänen omiaan, siksi esimerkiksi portaalittaren asu (= Kiden stockit) on muuttunut muistossa balettiasuksi ja koko Illuusiota tai Kiden voimia ei löydy muistoista ollenkaan.

      Tosiaan Kide ja Renn olivat ennen pari, mutta Lunalia huomasi Rennin sielun olevan osittain demoninen ja päätti suojella Kideä Rennin sekavan käytöksen luomalta tuskalta. Joten Lia pyyhki Kiden muistin ja korvasi vietyjen muistojen jättämän aukon Illuusiossa olleelta maan nukelta viedyillä muistoilla (maan nuken Lunalia tönäisi Illuusion epävakaille, hengenvaarallisille alueille, koska tästä nukesta tuli vain tyhjä kuori ilman muistojaan).

      Muistitaika ei kuitenkaan onnistunut, joten Kide sai maan nuken muistot vain puoliksi. Lunalia päätti siis auttaa Kideä palauttamaan omat muistonsa, koska ei kestänyt tietoa siitä että aiheutti siskolleen tuskaa vahingossa; muistojen epäselvyyskin oli Kidelle epämiellyttävää. Renniin liittyviä muistoja Lia ei kuitenkaan palauttanut Kidelle, Rennkin sai Kideen liittyvät muistot takaisin vasta nyt (ja juuri rakkaus Kideen sai ihmissielun ja susisielun sekoamaan tässä tarinassa).

      ...okei luin tuon mitä kirjoitin juuri ja help miten epäselvä selostus + sanon sanan muisto noin 666 kertaa, mutta siis juu. Jotenkin noin se menee XDD lisäksi mun tarinassa saattaa olla jotain oikeasti selittämättömiä ristiriitoja koska en aina muista mitä kaikkea olen kirjoittanut aikaisemmin ^^'

      Delete
    2. ..Okei, kiitos valaistuksesta, valosta, VALOISTUKSESTA MISTÄLIE

      Unohdinkin sen seikan etteivät Kiden muistot olleet hänen omiaan, pahoitteluni tästä vammaisuudesta eiku unohduttavattomotto

      OKEI MEEN NUKKUMAAN HEIPPA D:

      Delete
  26. Ihana kuvatarina!! Kiseki on tosi suloinen:3 Mistä oot löytäny sille tollaset ripset ? Ne on ihan älyttömän pitkät:o Chinook pääs kans tarinaan:3
    (Kommentoin nyt ja luin ton tarinan joskus kun julkaisusta oli 1 tunti)

    ReplyDelete