Tuesday, 17 February 2015

the riddle before your eyes






Rennillä tuli vuoden verran täällä majailua täyteen 31.1., mutta koska olin päättänyt pitää pientä taukoa blogista, sitä ei tullut se kummemmin juhlistettua ^^' Neitonen ei ole kokenut kovinkaan suuria muutoksia, silmät ovat samat kun tullessa ja peruukin väri pysynyt mustassa (joskin nykyistä reuhkaa ennen Rennillä oli lainaperuukki).

Yllä olevasta kuvasta näkyykin tämänhetkinen tilanne, punainen raita hiuksissa edelleen ja vaihdoinpa taas Rennin ripsetkin tylsyyksissäni :D

Pidemmittä höpinöittä kuvatarinan pariin!

KT: The first farewell




Kide: ...


Kide: *nousee istumaan* Aivan kun jokin ei olisi kohdillaan.


Kide: ...


Kiseki: "Hei, Kidelle."


Kide: *kutsuu epävarmasti miekkansa esiin* "Kuka sinä olet? Mitä-- Miksi minä olen taas maassa?"

Kiseki: *naurahtaa heleästi*


Kiseki: "Tämä on unta, Kide. Tarkemmin sanottuna sinun unesi. Myös sudetar nukkuu, siksi kykenen kommunikoimaan kanssasi."


Kide: *siirtää katseensa välkähtelevään terään* "Minä yritin tappaa Sudettaren..."


Kiseki: "...muttet onnistunut. Sudetar paiskasi sinut maahan ja antoi illuusion rapistua ympäriltänne. Te kaikki menetitte puolustautumiskykynne maaston muuttuessa, muttei Sudetar tappanut teitä. Hän pyysi vain teetä."


Kide: "...teetä?"

Kiseki: *hymyilee*


Kiseki: "Chinook uutti teen sekaan unimyrkkyä. Sudetar halusi sinun luonnollisesti maistavan ensin, ja koska joit sitä, joi hänkin. Miksipä Chinook sinut olisi halunnut myrkyttää..."


Kide: "Ai, se on varmaan hyvä. Tai siis myrkky kuulostaa pahalta, mutta toisaalta se sai minut uneen ja sinulle mahdollisuuden kommunikoida kanssani!! ^^"


Kiseki: "Chinook järjesti tämän hetken meille, joten lienee parasta olla haaskaamatta sitä. Minä--" *säpsähtää* Demonisielu kuluttaa myrkkyä nopeammin kuin arvelin, on kiire.


Kiseki: "Minä tiedän, kuinka te voitte irrottaa minut Renetan ruumiista ja tuhota Sudettaren. Ongelmana on, että siihen tarvitaan sinun siskoasi ja eräitä... henkilöitä, jotka tämä tuntee paremmin kuin uskotkaan."


Kide: "Mitä tarkoitat?"


Kiseki: "Sinun siskosi ei ole kertonut sinulle kaikkea, mutta enempää ei ole minun asiani paljastaa. Älä painosta Lunaliaa, hän kertoo kyllä ajan koittaessa. Ja kun hän kertoo, pyri ymmärtämään häntä." Tämä uni hajoaa hetkenä minä hyvänsä, kykenen jo tuntemaan kuinka himmenen.


Kiseki: "Minun aikani on lopussa... Valoni on loppumassa, Sudettaren sielu tuhoaa minut. Minulla ei ole enää montaakaan viikkoa ja tämä voi hyvinkin olla ainoa kerta kun tapaamme, Kidelle."


Kide: *henkäisee* "Sinä-- Sinä olet Kiseki, se kirkas sielu!"

Kiseki: "Niin, Kidelle. Sinä löysit minut metsästä hetki syntymäni ja putoamiseni jälkeen, kannoit minut Sudenpesään."


Kide: *hiljaisella äänellä* "Anteeksi, Kiseki. Minä en halunnut että sinuun sattuisi, mutta päädyin-- Minun takiani sinä--"


Kiseki: *sulkee silmänsä* "Tämä on kohtaloni, ja sinä toimit sen johdattamana. Olen luonnonoikku, minua ei kuuluisi olla olemassa. Siksi minun on määrä kuolla." *hymyilee vaisusti* "Sudetar herää pian, ja minä katoan tästä unesta."


Kide: *ottaa kiinni Kisekin kädestä* "Kiseki, me saamme sinut vapaaksi. Minä lupaan sen, me pelastamme sinut! Voisin yrittää syöttää sinuun portaalieni valoa, kenties sillä voisi korvata sinun sielusi tähtivalon... Minun täytyy tarkistaa kirjoista, mutta se voisi toimia!"


Kide: *selittää innoissaan*

Kiseki: Sinä et voi ymmärtää... Sillä sinä olet kuolematon. Minä taas olen hyvinkin kuolevainen, haurain kaikista. Mutta samalla äärettömän vahva.


Kiseki: *katsoo Kideä silmiin* "Minua ei voi pelastaa Kidelle, mutta me tulemme tapaamaan myöhemmin hyvinkin toisenlaisissa olosuhteissa. Toivon ettet silloin muistaisi minua kuten olen nyt."


Kide: "Mitä tarkoitat?"


Kiseki: *pudistaa päätään vaisusti* "Myrkyn vaikutus on loppumassa ja edes sinä et voi pian pitää minua tässä unessa. Puhu siskollesi, Kidelle."


Kiseki: "Ja pelastakaa Renn."

Kide: "Minä..."


Kide: *pakottaa itsensä heräämään* Minä lupasin auttaa Renniä.


Kide: Tietenkin minä pelastan hänet.

22 comments:

  1. Jeee, SILVERY POSTAA ja kuvatarina jajajaja Kisekin ripset on rakkautta jajajaja yhyy, oot vaan niin ihana jajajaja ( ̄(エ) ̄) laamapower. Ja anteeksi etten osaa kommentoida mutta kaikkea tätä iloa on vaikea pukea sanoiksiiii!


    catannukke.blogspot.com (ehe piilomainostus :'S)

    ReplyDelete
  2. HERRANJUMALA ADA *o*
    Okei ensiksikin, Lunalia ja Chinook on niin söpöjä yhdessä tossa ekassa kuvassa, Lian vaatteet on yksinkertaisesti täydelliset ja sopii tytölle niin hyvin. <3

    Ja onnea vähän myöhässä Rennille, se on niin kaunis ja wowow ei uskois et siit on niin kauan. ; o ;
    Muistan kun sen neitosen sait ja ajatus et siit on päälle vuos pelottaa todellakin :''DDD
    Jaja Kide on niin täydellinen, awwws rakastan tota koria, mistä hankit noita täydellisiä tavaroita näille sun lapsukaiselles ; - ;

    Jaja tämä tarina aivan täydellinen, rakastan Kidelleä ja Kisekiä awwws ; - ;
    Toi tee juttu on ihan super suloinen, oot niin kekseliäs apua :--D ♥!
    Kiseki on niin kaunis, ja rakastan noita sen silmiä ja olemusta, luonnetta, kaikki koko nukessa ja hahmossa on täydellistä ! <3

    Ja on ihanaa saada taas sulta postauksia, arvostan.
    Jajaja postaa taas pian, jäi jännään paikkaan 8)

    ReplyDelete
  3. Okei apua, en muista oonko kommentoinut sulle ikinä mutta woaahh yritetäänpäs! ^^
    Aloitetaan noista aloituskuvista (lol en tiedä onko aloituskuva oikea sana muttamutta). Tuo Lunaliakuva sai mut about haukkoon henkeäni koska Icarus on ultimate grail ja Lunalia on täydellisin Icarus ikinä jajajaja :(((( <3<3 Plus Lian poseeraus on jotain niin söpöä ja jotenkin tosi liamaista?? (lol meinasin kirjoittaa limaista) JA SITTEN TUO CHINOOK-KUVA, duhhh siinä on jotenkin niin ihana tunnelma omg ;-;;-;-; Chinook on liikasuloinen Isul <3

    Oot saanut luotua siun jokaiselle nukelle täydellisen ulkonäön ♥ En muuttaisi mitään kenessäkään (paitsi nyt rennistä konsuli??bara mut ;;;)). Plus satut omistamaan kaksi ultimate grailiani (Icarus, Eos), ja jos joskus saan grailini hankituksi, voi tulla ongelmia koska sinun yksilösi ovat jo niin täydellisiä -> alemmuuskompleksoidun liikaa ^^ (Toivottavasti tajusit edes jotain siitä mitä yritän selittää, kommentointitaitoni ovat olemattomat, kuten ehkä huomata saattaa)

    Ja sitten vielä tarina. Tämä on yksi ehdottomasti ihanimmista nukketarinoista ikinä <3 Sun mielikuvituksesi on jotain uskomattoman mahtavaa ja osaat todellakin käyttää sitä. Rakastan Kisekin hahmoa ehkä hieman liikaa tämän tarinan myötä, wää ;_;

    Lisäksi oot tosi hyvä kehittelemään nukeillesi erilaisia asukokonaisuuksia, nämä ovat nimittäin ihan täydellisiä ;_; Kaikilla on selkeä värimaailma ja muutenkin adjfghy kadehdin

    Okei menen alemmuuskompleksoitumaan jonnekin muualle ,__,
    Tämä oli joka tapauksessa aivan mielettömän ihana tarina, hyvää työtä Ada ♥ Innolla odotan jatkoa.
    PS. Anteeksi anteeksi anteeksi, en ihan tosi osaa kommentoida

    ReplyDelete
  4. Ada, tiiän et kommentit tekee iloisiksi, mutta mitä jos alotan tän postauksen sanomalla että vihaan tätä tunnetta kun tajuan että sä oikeasti osaat tehdä kuvatarinoita liian hyvin ja sitten kehtaat vielä postata niitä tarinoita tänne että me varmasti tullaan kateellisiksi <3 Koko ajanhan tää sun tarina on ollut jännittävä mutta nyt mulle tuli sellanen tunne, että tästä se kunnon draama vasta lähtee, että ihan kuin ne enitset osat olisivat olleet vain sellasia pieniä alkupaloja vaan meille ? idk, kuitenkin tää on joku dramaattinen lopetus vaan.....mutta musta tuntuu silti ettei se ole koska;;

    1) Kiseki vihjaili tuolla jotain seuraavasta tapaamisesta right
    2) sekä siitä että Kiden täytyy hankkia seuraansa muutama henkilö lisää..eli...lisää nukkeja ? 8-)
    3) ja muutenkin, en nyt usko että tää jäisi nyt tähän koska jos jää niin i'll cry

    (nyt vaihdoin musiikiksi Arianan One Last Time, josta tuli muuten musavideo menkääs kattoo mainostusta kommentissa)

    Tykkäsin tän kuvatarinan uniteemasta (tajusin muuten just että munki seuraavaan kuvatarinaan tulee olemaan uniteema...) Noissa kuvissa absolutely liian kauniit muokkaukset, varsinkin tossa kohtaa kun Kiseki ja Kide katoaa molemmat tuolta unesta. Se oli kauniisti toteutettu, haluisin jatkossakin nähdä enemmän tollasia toteutuksia :-) ! Tykästyin myös siihen kuinka valoisia noi kuvat oli, varsinkin tossa lopussa, onko muuten mahdollista että tossa lopussa sun huoneeseen alkoi paistaa aurinko, koska toi näyttää just siltä XD ? mutta oli sitten aurinko tai ei, se teki tosta lopusta jotenkin eeppisen, AND I LOVE IT

    (nyt vaihdoin Arianan Love Me Harder oon aika hidas kirjoittaa mutta jatketaan)

    Kiden ja Kisekin asut tässä (ฅ’____’ฅ)​♥ rakastuin molempiin. Kiseki ihanan sininen ja Kide vaaleanpunainen, erityisesti tykästyin noihin Kiden korviin :-) <333 mäki haluisin kovasti tollaset !!! mutta tykästyin näiden kahden sekoitukseen, varsinkin tossa kohtaa kun Kide tajuaa Kisekin olevan..Kiseki (?) tai no siis ootas meen lunttaa..siis kirkas sielu. Tossa kohtaa kun katsoin näiden kahden silmiä, mulle tuli sellainen hiljainen hetki ja ajattelin, että miten nuken saa näyttämään hämmentyneeltä noin hyvin (sekä noi ripset damnn)

    Sitten on myös pakko kehua tota musiikkia, se taisi olla tässä osassa yksi parhaimmista jutuista. Kuuntelin sitä tossa samalla kun selailin muiden postauksia. Alussa toi oli sellanen hämärä mutta loppua kohti WOW WOW WOW

    Osaat myös sisustaa nukkejesi kodin hyvin. Mun nukeilla ei ole tällä hetkellä kuin kaapissa tilaa..halusin nimittäin sisustaa mun oman hyllyn kasveilla, mutta kyllä kuvaan tossa aika paljon nukkejani :'-) Toi oli myös söpöä kun Kiseki alkoi juoda teetä, koska mulle tulee mieleen teestä aina Kide (* ̄、ゝ ̄) mistähän hmm

    Sekä onnea Rennille <3 Renn on muuten jäämässä pahasti tokaksi, tän tarinan jälkeen...oon aina tykännyt Kisekistä, kaunis ja hento olento kun tää on, mutta tykkään Rennistä koskaan saan siitä ristiriitaisia tunteita mutta tää kuvatarina...Kiseki on niin mysteerinen hahmo että hehe. Mutta huomaan nyt että on enää 40 minuuttia mulla aikaa ennen kuin mun lempparisarjasta tulee uusi jakso joten jätän tän nyt tähän ja kehun noita alkukuvia tässä näin lyhyesti ! varsinkin toi Chinook kuva amen, ihana <3 !! mutta hyvää illan jatkoa ・:*:・゚’★,。・:*:♪・゚’☆

    ReplyDelete
  5. mä oon tosi huono kommenteissa anteeksi jo etukäteen köh xd
    mutta siis osaat tuoda tosi hyvin kaikkiin sun tarinoihin tuon tunnelman
    ja jännityksen pintaan, ja vaikka en oikeen tunne tätä tarinaa,
    niin mä nään näistä kuvistakin sen kuinka paljon vaivaa oot tähän nähnyt.
    oot kyllä Ada taas onnistunut niin hyvin näissä tarinoissa, ja nukeissasikin ♥

    ReplyDelete
  6. wau aivan älyttömän upea tarinan osa jälleen ;o; <3 jään innolla odottamaan jatkoa, jäi nimittäin todella mielenkiintoisen kohtaan. Tää on muuten mahtavasti toteutettu, sekä sun neities vaatteet on liian ihania ksakdjalkdjdxk <33 .u.

    ReplyDelete
  7. OwO! Ihana kuvatarinan osa !x3x
    nwn! Miten SÄ osaat?!!?cx♡
    Ja SUN nuketkin on jotain niin TÄYDELLISYYTTÄ❤!!!!

    T:Siniapila

    ReplyDelete
  8. Kiva KT OwO
    Noi alkukuvat on myös ihania <3

    ReplyDelete
  9. Apua yäh liian hyvin tehty tarina ; 3 ; ♥ haluun sun taidot okei?
    Kiseki on niin kaunis :o ♥ Tää oli jännittävä tarina ja musiikki oli jotain upeeta, se sopi niin hyvin tähän!

    ReplyDelete
  10. Moi en kommentoi myöhässä shhhhhhhhhh

    Siun kt:aa on niin niin ihana lukee aina (krhm vaikka oonkin melko totaalisen spoilaantunut ehkä mahdolisesti jostain syystä hmm) jajajajaaja rakastan noita ekoja yksittäisiä kuvia yli kaiken mut toi khinook kuva on rakkauspakkaus (johtuu siitä että sekä nukke että kuvaaja ovat molemmat rakkauspakkauksia) mutta se kaipaa vielä kärpässieniä.

    kisekin rannekoru ;))))))))

    bae miten saat mahtavia sisäkuvia? opeta minnuu plz ;-;

    CHINOOKILLA JA LIALLA ON SAMISKORUT EKASSA KUVASSA (BR)OTP MOMENT miten huomasin vasta nyt

    vihjailu on kovaa hmmhmmhmmhmmhmmhmmhmmhmmhmmhmmhmmhmmhmmhmmhmmhmmhmmhmmhmmhmhmh





    .... oon laatukommentoija ja nolaan itseni jälleen


    sinua ikuisesti raxupoxunani pitäen, minä.

    ReplyDelete
  11. Wohoo, ehdin jo odotella että millonka postaat. ^^''

    Aivan ihana tarina! ♥.♥ Ja noi alkukuvat on jotain niiiin täydellistä..

    Eh... tällainen surkea kommentoija kun olen, niin en keksi mitään muuta sanottavaa. ^^"

    ReplyDelete
  12. Rakastin noita ensimmäisiä yksittäsiä kuvia. Etenkin tuo kolmas kuva on minusta todella onnistunut.
    Ja kuvatarinasta nyt puhumattakaan! Tässä kuvatarinassa oli ainutlaatuinen tunnelma ;-;

    ReplyDelete
  13. i don't have much to say because....


    mä en löydä sanoja kuvaamaan tätä ylitäydellisyyttä...

    Upea tarina, kuten aina, miten sä osaat apua asdhjlkä Kuvat on täydellisiä ja sun nuket on niin yli söpöjä, että itkettää :'3 #laatukommentti
    Mut ihanaa, että postasit taas! Ikävöin jo postauksiasi ♥♥ Ja hyvää synttärii Rennille! ♥

    ReplyDelete
  14. WOUU kui upee tää! :3 <3

    cheerful-doll.blogspot.fi

    ReplyDelete
  15. Täydellinen kuvatarina taas ♥
    Toi musiikki sopi tosi hyvin tähän tunnelmaan c:

    Ihana että sä postasit pitkästä aikaa, näitä postauksia jo ihan kaipaa...

    Pidin muuten tosi paljo noista yksittäiskuvista postauksen alussa :3
    Mut en malta oottaa että kt jatkuu! *w*

    http://tiinuskadreams.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  16. ei ees täydellinen kuvatarina apua
    plus rakastan kisekin silmiä eh

    ReplyDelete
  17. Aaah, miten teet näin täydellisiä tarinoita? En malta odottaa jatkoa!

    ReplyDelete
  18. Tää musiikki ja tunnelma jajajaja kaikki!
    Tää tarina on ihan uskomaton ja tässä on niin täydellinen juoni.
    En oikeesti malta oottaa jatkoa <3

    ReplyDelete
  19. Mietin aina tuhatta asiaa kun luen sun kuvatarinoita
    1) miksi sun nuket on niin ihania
    2) miksi niillä on niin ihanat vaatteet
    3) miksi sulla on niin ihania proppeja
    4) mistä sä vedät näin täydellistä juonta
    5) mistä sä vedät näin täydellistä laatua
    6) miksi sä olet liian hyvä kuvaaja
    7) miksi sä keksit niin hyviä repliikkejä

    köh no siinä oli seittemän mutta melkeenhän se onn tuhat eiks 8)
    Mut Kiseki on oikeesti mun palvonnan kohde ja okei Renn myös ja ehkä myös Kide ja saattaa olla että kaikki loputkin mutta oikeesti miksi niin ihania nukkeja ;___;♥

    ReplyDelete
  20. Ihanat kuvat ja tarina. Liityinpä lukijaksesi. Liittyisitkö minun lukijakseni ?
    pienimuttaihana.blogspot.fi

    ReplyDelete
  21. Ääks♥ Aivan ihania nukkei ja kuvia♥-♥ Ne on vain niiiin elävän olosia♥ Oon tyytyväinen kun löysin tän blogin(:
    mypieceofthecakepullip.blogspot.com

    ReplyDelete