Friday, 10 April 2015

fear is a choice you embrace




Kurssin koostevihkosen kanteen kuvasin tälläisen opettajan pyynnöstä ^^


Huisku bby ♥

Taas kuvatarinaa hupsista mutta minkäs teet kun inspaa kerrankin :'D Seuraava postaus voisikin olla vaihteeksi shootti, ehdotelkaa toki mitä nukeistani haluaisitte nähdä shootin muodossa!

Valtavat kiitokset edelliseen postaukseen kommentoineille ♥ "Veri" kuvissa oli tosiaan kotitekoista marjamehua laiskan lapsen ratkaisu köh ja kohdissa joissa verta oli Lian kasvoissa, veri oli laiskasti muokattua ^^

// En ole vastuussa mahdollisista aivolageista sitten, ottakaa huomioon postaamiskellonaika jösses

-------------------------------------------------

KT: Kuolemanpelko



Lunalia: Viimein täysin yksin.



Lunalia: Kipu on laantunut, ehkä-- Kyllä, tämän voinee jo poistaa.



Lunalia: Voit satuttaa minua niin paljon kuin haluat...



Lunalia: ...mutta et kykene muuttamaan asioiden kulkusuuntaa.


 Lunalia: Minä tuhoan sinut, Sudetar.

...


Kide: "...ja taas me kohtaamme rajan. Jos Sudetar todella lukitsi alueen, hänen luulisi olevan täällä Lian kanssa~ Missä he siis ovat? Miksi emme ole kohdanneet heitä, vaikka alue on näin pieni?"


Chinook: "Sudetar kykenee manipuloimaan epävakaita alueita tahtonsa mukaan, onhan hänen sielunsa manattu esiin täältä. Hän kykeni purkamaan köydet lamauttavasta, uneen vaivuttavasta myrkystä huolimatta: hän luultavasti pyysi Illuusiota purkamaan myös myrkkyjen vaikutuksen, ja manipuloi sitten ympäristöään."


Chinook: *nojautuu runkoon* "Kenties hän manipuloi tätä aluetta muillakin tavoin, esimerkiksi pitämällä itsensä ja Lunalian meidän silmillemme näkymättömänä? Tai sitten hän on heittänyt Lunalian kokonaan vakauttamansa alueen ulkopuol--" *ääni särkyy*

Kide: "Chinook..."


Kide: "Hän ei tappaisi Liaa, Renn estäisi sen."


Kide: "Renn ei koskaan antaisi Sudettaren satuttaa sinua, hän tietää Lian olevan sinulle tärkeä."

Chinook: ...


Chinook: *mutisee* "Minä olen susi, minä... Minä kuulin sen. Lunalia kirkaisi,  ja sitten tuuli toi luokseni veren hajua."


Chinook: "Se veri kuului Lunalialle. Siksi minä olen huolissani."


Kide: "Jos Lia olisi kuollut, me molemmat tuntisimme sen. Tuuli tuskin toi mukanaan kuolemaa?"


Chinook: "Haistoin vain veren."


Chinook: *mutisee* "Mutta en ymmärrä... miksi en saa häneen enää yhteyttä."

...


Sudetar: Susipoika on viisas... On totta, etten voi satuttaa kuun tytärtä. Renn estäisi sen suojellakseen veljeään tuskalta.


Sudetar: Teidän suunnitelmanne voisi olla eduksi minulle. Kun irrotatte Kisekin, minun pitäisi teoriassa saada Rennin sielu alistettua lopullisesti valtaani.


Sudetar: Mutta samalla tiedostan sen olevan riskialtista. Minä tunnen, että Kiseki koituu jollain tapaa kohtalokseni.


Sudetar: Oikeastaan en ole varma mitä minun pitäisi tehdä. Tämä ruumis ei kestä enää kauaa, mutta Renetan irrottaminen tappaisi minutkin kun taas Kisekin katoamisen minä vaistoan johtavan jotain kautta tuhooni...


Sudetar: Minä en tiedä mitä minun käy, jos tämä ruumis pettää. Minä--


Sudetar: Minä pelkään.
...


Renn: ...


Kiseki: "Susikansan Reneta... Renn. Sinun täytyy varmistaa, että Lunalia onnistuu vapauttamaan minut."


Kiseki: "Kide ei tule luovuttamaan suunnitelmansa suhteen. Hän ei kuolemattomana kuitenkaan kykene ymmärtämään minun kuolevaisuuttani, jossa itse olemassa oleminen tappaa."


Kiseki: "Hän ei ymmärrä ettei minulla oikeasti ole mitään menetettävää. Minä kuolen joka tapauksessa, joten voin yrittää pelastaa sinut välittämättä seurauksista. Aion yrittää tappaa Sudettaren, ja vaikken tulekaan onnistumaan, tiedän sen auttavan sinua."


Renn: "Miksi sinä haluat pelastaa minut? Minä olen murhaaja, minä olen aiheuttanut toisille uskomattoman paljon tuskaa. Olen tappanut jopa oman kaksoissiskoni! Olen kiduttanut ja manipuloinut muita, olen--"


Kiseki: *hymyilee* "Renn, sinä olet hyvä. Sudetar on tehnyt nuo asiat, et sinä."


Renn: "Minä en enää erota mikä on minua ja mikä Sudetarta, me olemme pian yksi ja sama! Ja kun sinä et ole enää vankina tässä ruumiissa, minä jään yksin. Minun voimani eivät riitä Sudettaren päihittämiseen." *rypistää otsaansa* "Minä varmaan vain katoan; lakkaan olemasta tuosta vain!" *ääni värähtää* "Se olisikin minulle sopiva loppu... hylkiösudelle joka ei itse kyennyt magiaan."


Kiseki: "Niin ei tule käymään."


Renn: "Sanot kaiken luonnottoman varmasti, niin kuin kaikki mitä sanot olisi muka totta ja tulisi tapahtumaan. Tuleva ei toimi niin."

Kiseki: *hymähtää*


Kiseki: "Minä näen menneen ja tulevan, mutta siihen kykenevät monet. Oleellista onkin, että näen tulevaisuuden lukemattomat vaihtoehdot ja osaan lukea niitä. Tietenkin olen varma sanoistani."


Kiseki: "Näen omana kohtalonani kuoleman. Minä olen liian vaarallinen, sillä tulevan on määrä olla epävarmaa. Olen jotain, minkä ei kuuluisi olla olemassa."

Renn: Siksi hän ei tunnu pelkäävän mitään... Tieto tulevasta, se on uskomaton taakka kantaa. Hän on vahva.


Kiseki: "Me tulemme tapaamaan myöhemmin, Renn. Joudunkin pyytämään sinulta samaa kuin Kideltä: älä muista minua sellaisena kuin olen nyt. Se voi johtaa sinun tuhoosi."


Renn: *kohottaa toista kulmaansa* "Mitä hemmettiä tuo on tarkoittavinaan? Puhuisit suoraan, vihjailusi alkaa käydä ärsyttäväksi! Ja entä jos Sudetar kuulee tämän keskustelun? Me olemme hänen kanssaan samassa ruumiissa, mikäli olet sattunut unohtamaan sen pienen tosiasian."


Kiseki: *virnistää* "On ihanaa nähdä sinun keräävän itsesi rippeitä. Olet kuitenkin ollut koko elämäsi ajan puoliksi Sudetar."

16 comments:

  1. laatukommentti mut kaiken sen vaivan jälkeen minkä näin saadakseni musiikit toimimaan kännykällä !!!! (onnistuin lopulta koska skills)

    mun fav osa sun tarinaa so far ok ok ok tää oli töydekkibeb jösses amen jegus kirstus heippa emojiton elämä on masentavaa itken

    (kiseki on perf renn samoin ja toi loppu ooo enkä huomannu mitää aivolageja mikä varmaan huojentaa suuresti koskamun aivot on suunnilleen yhtä lagiset kun sunkin ellei lagisemmat!!!!11 #sa #terzxun #neverforget)

    ......tää kommentti on puhdasta laatua itken pakko mennä nukkumaan i vri rupeen niin käyttään tota cri sijaan

    (lotalla menee lujaa jösses)

    ReplyDelete
  2. En kestä! Lunalia on niin söpöläinen♥~♥ Kisekista taas tuli jonkun takii Albus Dumbledore cx Siis kun Albuskaan ei aina sano asioit suoraan. Musta on niin ihanaa, kun sä oot luonut jokaselle nukellesi niin ihanan luonteen:"** Tarina oli ihana♥ Meni jännäks^^ Osaat myös kuvata hyvin c: Laatukin on kiva ja alkukuvat ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  3. Ihana tarina! >3< Alotuskuvat ovat tosi hienoja. Varsinkin se kolmas. ♡ Siinä on tosi söpö posetus ja oikeestaan kaikki muukin on siinä söpöä! ~^O^~
    Tää tarina on ihana. ♥ Osaat keksiä vuorosanoja tosi hyvin, niin että ne tuntuu luonnollisilta. ~^O^~ Kuva kulmat on monipuolisia ja se tekee tarinasta entistä ihanamman. ♡
    Lataatko sä noi kaikki kuvat eka johonkin ennenkuin lataat ne Bloggeriin ? +Mitä muokkausohjelmaa sä käytät? ö u ö

    -Jewelly

    //BLOGISSA GIVE KÄYNNISSÄ//

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lataan kuvat Flickrin kautta ja muokkaamiseen käytän Photoshop Elementsiä ^^

      + Kiitokset kaikille muillekin ihanille kommenteistanne ♥

      Delete
  4. Kyllä nää sun kuvatarinat on aina odotuksen arvosia! Ja sun nuketkin on niin täyttä rakkautta omaperäisine luonteineen :)

    ReplyDelete
  5. ääää aivan täydellinen <33

    ReplyDelete
  6. omg pakko sanoo et Kiseki on täydellinen luonne, kuten Renn myös omg.

    Mutta awwwws, nuo ekat kuvat on täydellisiä, rakastan Rennin katsetta, se on niin kaunis, ja tuo musta harmaa meikki noiden oranssien silmien kanssa on täydellinen, ne sopii hyvin yhteen ja muutenkin tykkään sun tarinan ideasta, kaikki kulkee silleen söpösti ja täydellisesti, rakastan.
    + sudet on mielenkiintoisia olentoja, tai siis hmm söpöjä ja samalla aika jäätäviä :0

    oot kadehdittavan hyvä kuvaamaan, woah osaisimpa kans käyttää kameraa yhtä hyvin ja kaikkea, ja sun muokkaustaidot voisin mielelläni pölliä puspus
    ja toi Kide kuva on ihana, siin on kiva idea ja kaikkea, ja toi kirja on s-ö-p-ö.
    ja koko postauksen lempikuva oli ehdottomasti tuo huisku koska huisku on liika cool rakastan sitä :') eiku

    tuon kuvatarinan eka kuva on ihan super söpönen, rakastan tuota asentoa ja muutenkin lia näyttää siin täydelliseltä. ♥
    woaah cool sudettaresta löydettiin jotain inhimmillistä lisää, pelkää. omg se on niin myötätuntoo herättävä hahmo ok mit
    Kisekin asu on täydellinen, awws nuo kaikki härpäkkeet rakastan noita, varsinkin tuo tylli (... kutsutaanko sitä edes tylliks apuaa ?) mekko on täydellinen, awwws ihanan puff <3

    jaja tuota, tää oli suloinen postaus, postailehhan taas piakoin lisää kuvatarinaa ja tietty sun muutkin kuvat puspus.
    (... toivon söpöily shootti rennistä ja kidestä, amen.)

    ReplyDelete
  7. Oo ihana kuvatarina, odotan jatkoa pian! Varsinkin tuo Rennin ja Kisekin keskustelu oli todella taidokkaasti kuvattu!

    ReplyDelete
  8. HGHGSHHFSJFH SUN KUVATARINAt on superihania ja taitavasti kuvattuja, koskaan en vain kommentoida muista ! D: sun nukeilla on täydelliset luonteet (tai no köh miten sen nyt ottaa, mutta ihanan kekseliäitä, omaperäisiä hahmoja jokaikinen!) sekä tuo aloituskuva ja vihkonkansi - ihan järjettömän kauniita. oih. ;o; ♥

    ReplyDelete
  9. Upea tarina taas kerran, odotan mielenkiinnolla jatkoa! ^^

    ReplyDelete
  10. Todella upea tarina jälleen <3

    ReplyDelete
  11. eikä aivan ihana upea tädellinen tarina <3

    ReplyDelete
  12. Sinulla on ihana aivan ihana blogi! Kaveri kertoi blogistasi ja käski mennä katsomaan, joten päädyin tänne ja liityin heti lukijaksesi! :3 <3

    ReplyDelete