Friday, 13 November 2015

carousel of agony


Blogipuoti on avattu ja löytyy tuolta yläpalkista!


Harkitsin kuvata kuvatarinaa eilen, mutta hylkäsin idean koska a) ensilumi tapahtui b) Lunalian obitsu hajosi ja neitonen on siksi tällä hetkellä Freyan stock-kropassa c) valon määrä jokseenkin vähäistä. Luonnollisesti päädyinkin siis kuvaamaan tänään, kun lunta oli satanut lisää ja valoa vielä vähemmän... :'D photoshop elements pelasti onneksi kuvat, mutta jäätyneiden käsien sulattaminen olikin jo hieman aikaavievämpi projekti.

Päädyin leikkaamaan alusta pienen kohtauksen pois, koska olisin joutunut odottamaan huomiseen voidakseni kuvata sen ^^' Tarina on siis kymmenisen kuvaa suunniteltua lyhyempi, mutta ei anneta sen häiritä!

(+ Jösses teitä on yli 400 aaaaaaaaeeaa tuhannet kiitokset että jaksatte seurata blogiani ja joskus jopa kommentoida ;u; Olette ihania, lupaan seuraavan postauksen yhteydessä pitää minipienen give awayn!)

-------------------------

KT: Susitalvi



Lunalia: "Mistäköhän meidän pitäisi muka löytää mustikanvarpuja? Lähimmät mustikat kasvavat kamalan kaukana, en varmasti kävele sinne asti tässä hangessa!"


Freya: Hah, löysinpäs.


Chinook: "Minä voin juosta ja kantaa sinua. Suden voimat ja kestävyys, muistathan? Matkaan menisi maksimissaan vartti."

Freya: Kiitos, sisko. Olit oikeassa, he ovat kuin ovatkin täällä.


Lunalia: "Hahahahah hauska ehdotus. Kerrassaan huvittava."

Freya: En voi uskoa, että Chinook viettää aikaa tuon kanssa.


Lunalia: "Et voi olla tosissasi... Chinook!!"

Chinook: *nauraa*


Lunalia: "Päästä. Minut. ALAS. TÄMÄ ON NÖYRYYTTÄVÄÄ, EN OLE MIKÄÄN HEIVERÖINEN PRINSESSA! MINÄ OSAAN KÄVELLÄ OMIN JALOIN..."

Freya: Hmh. Olet oikeassa - jos he ehtivät lähteä liikkeelle, meillä ei ole mitään toivoa saavuttaa heitä. Chinook oli kuitenkin jo nuorena lauman nopein susi.


Chinook: "Hyvä on, hyvä on, voimme toki kävellä hidasta ihmisvauhtiakin..."

Freya: *pudottautuu*


*pehmeä tömähdys*


Chinook: *kääntää päänsä äänen suuntaan ja pudottaa Lunalian*

Lunalia: ???


Freya: *virnistää*

Chinook: "Mitä--"


Freya: *syöksyy halaamaan* "CHINOOOOOOK!"

Chinook: *typertyneesti* "Freya? Kuinka sinä-- Miten--"


Chinook: *kaatuu selälleen*

Freya: "Hah! Luulitko oikeasti etten löytäisi takaisin luoksesi? Aistisi ovat heikentyneet, Chinook, istuin puussa tarkkailemassa teitä ties kuinka kauan!"


Lunalia: ...


Chinook: *työntää Freyan vaivihkaa kauemmaksi itsestään* "Tarkoitin lähinnä, että kuinka ihmeessä sinä olet elossa?"

Freya: *kikattaa*


Lunalia: *tuijottaa kaksikkoa typertyneenä* "Chinook... Mitä helvettiä?"


Freya: *lukitsee katseensa Lunaliaan* "Oih, petturityttö! Chinook, hän pitää sinua vankinaan, eikö pidäkin? Voin hankkiutua hänestä eroon puolestasi, jos haluat."


Chinook: "EI EI EI HÄN ON MINUN..."


Freya: *jähmettyy* "Sinun mikä?"


Chinook: "...Lunalia on minulle erittäin tärkeä. En halua, että satutat häntä."


Lunalia: "...kehtaat sanoa minua tärkeäksi, vaikka sinulla on koko tämän ajan ollut salainen tyttöystävä?"


Chinook: "Ei, ymmärsit aivan väärin! Freya on minun siskoni!"

Freya: *tuhahtaa* "Niin olen. Samaa verta ja lihaa, susi mikä susi."


Lunalia: "...mutta sinullahan on vain yksi sisko - Renn. Ja tietenkin Selene, mutta hän on kuollut."


Freya: *hymähtää* "Voi Chinook... Et ole tainnut kertoa sinipäiselle rakkaallesi, että sinulla oli joskus manaajasukulaisia."


Lunalia: *typertyneesti* "Chinook on eri lajia, ei se ole mahdollista."

Freya: "Petturi ei tiedä edes juuristaan, hah! Me manaajat emme synny tyhjästä, tiedäthän? Sinullakin oli varmasti äiti."


Lunalia: *nielaisee hermostuneesti* "Hahahah, minä-- Minä en ole sinun kaltaisesi!! Chinook, minä en ole Freyan lajia, enhän? Olisin kertonut sinulle jos olisin."

Chinook: *kiusaantuneesti* "Lia... En pidä siitä kun valehtelet minulle."

Lunalia: "En minä--"


Chinook: *painaa sormensa Lian huulille hiljentääkseen tämän* "Sudet näkevät peiteloitsusi läpi, Lia."


...


Lunalia: *purskahtaa itkuun ja syöksyy halaamaan Chinookia*


Chinook: "Lia? Lia mikä sinulle tuli?"

Freya: "Asiaan. Tarvitsen apuasi, pikkuveli."


Chinook: *naurahtaa kuivasti* "Olen sinua vanhempi, rakas pikkusiskoni."

Lunalia: "Sinä tiesit koko ajan ja... Et silti vihaa minua? Minä... minä en olisi koskaan uskaltanut toivoa että joku joka tietäisi totuuden voisi sietää minua silmissään, en voinut--" *nyyhkäisee*


Freya: *jättää Chinookin huomautuksen huomiotta* "Tarvitsen oppaan. Minä haluan tappaa sen portaalittaren, jonka portaali toi minut tänne. Hän on syypää siihen, että olen joutunut eroon Gaiasta."


Lunalia: *lopettaa itkemisen kuin seinään* "Minkä portaalittaren?"


Freya: *tuhahtaa* "Sen turkoosisilmäisen idiootin."


Lunalia: *osoittaa Freyaa Chinookin veitsellä*


Freya: "Mitä... Ette kai tosissanne ole sen saastan puolella?" *naurahtaa epäuskoisesti* "Lunalia, portaalittaret ovat manaajien verivihollisia! Ja Chinook, kai tiedät sen saastan vieneen Gaian meiltä?"


Chinook: "Öh, Freya... Kyseinen portaalitar sattuu olemaan Lunalian isosisko ja minun ystäväni."


Freya: *nappaa veitsen Lialta* "...minä olen siis tästedes vihollisenne."


Freya: *pudottaa veitsen maahan*



Lunalia: "Chinook, kuka tuo Freyaa odottava tyttö on?"

Chinook: "Minä en näe ketään, mitä ihmettä sinä oikein selität?"


Lunalia: "Tuo tyttö, jolla on turkoosit silmät. Hän näyttää hieman Renniltä."

10 comments:

  1. MUN PITI LUKEA ENGLANNIN SANOJA MUTTA PÄÄDYINKIN TÄNNE wow tää oli oikeasti upea osa. Ensiksi nyt shippaan 1284849 kertaa enemmän Chinookia ja Lunaliaa, nää kaks on vaan kaksi liian suloista tyyppiä <3

    Oon myös kateellinen siitä että siellä on lunta sekä siitä että miten osaat tehdä näitä kuvatarinoita niin hyvin ja koukuttavalla tavalla. Arvostan suuresti sitä mielikuvituksen määrää mikä sulta löytyy, toivon et jatkat tätä sun tarinaa vielä tosi pitkään koska aaaa en vaan pääse yli siitä että osaat tehdä nerokkaita tarinoita, kierolla juonella sekä käännekohdilla

    sun nuketkin on muuten kieron söpöjä sekä niiden vaatteet amen. kunnioitan myös sitä että jaksoit ulkona kuvata näitä vaikka pimeys laskeutuukin (liian) nopeasti nykyään, musta tuntuu että menetän kaiken hyödyllisen ajan aina, koska pimeys tulee :( mun keskiviikotkin on kahdeksasta kuuteen ugh, ne on niitä päiviä kun en näe kuin luokkahuoneen ikkunoista päivänvalon mut joo

    onneks kohta on joulu jeee haluisin nähdä kuvan jouluna Chinookista ja Lunaliasta sellasen ihme oksan alla pussaamassa se olis perf much (en jaksa miettiä et mikä sen oksan nimi onkaan and im too lazy to use google)

    nyt meen lukee englantia, tää oli kuitenkin hyvä osa, jatka niin pian kuin kerkeät !! :-)

    ReplyDelete
  2. Jes! Kuvatarinaa! Tää tarina on niin hyvä ja mielenkiintoinen :) Todella upeita kuvia olet ottanut ihana täydellisistä nukeistas!

    ReplyDelete
  3. Oohh ihana postaus!♥ tää tarina on tosi kutkuttava ja omalaatunen, oot niin taitava kuvaaja! :33 Luin tän osan varmaan neljä kertaa, tykkäsin niin siitä että Lunaliastakin löytyi se herkempi puoli!♥ Chinook ja Lunalia sopii niin täydellisesti toisilleen, ne on niin söpöjä yhessä! nwn

    Osaat vaan tehä niin hyviä kuvatarinoita, odotan innolla jatkoa!♥ ^3^

    ReplyDelete
  4. Upean eläväisesti kuvattu tarina<3

    ReplyDelete
  5. paska kt ja nuo blogi kaupan vaatteet ei tuu myydyks kun ovat tuollasita ylihintasta paskaa opettele ompelemaan ja hinnotteilemaan ennenkun yrität myydä n.n

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi oli tosi ilkeesti sanottu): Toi ei oo ees rakentavaa palautetta tai kritiikkiä. Toi oli haukkumista:/ Ekkös säkin anonyymi yrittäis pitää tän kommenttiboksin puhtaana?

      Delete
  6. Sun kuvatarinat saa mut sanattomaks joka kerta. En itseasiassa jaksa seurata kovinkaan monia blogeissa pyöriviä kuvatarinoita, mutta sun tarinas on yksi niistä harvoista jonka juoneen en osaa kyllästyä.
    Chinook ja Lia on todella suloisia ~

    ReplyDelete
  7. Oih, oon haltioitunut jälleen ♥ Ihana kuvatarina sisältöineen ja kuvineen c: Jäi jännään kohtaan, haluun tietää jo mitä tapahtuu seuraavaks x3

    ReplyDelete
  8. Aeaaaeeeaaa apua kiitokset kaikille ihanista kommenteistanne ;-; ♡ Ihana kuulla, että Chinookista ja Liasta tykätään! Nuo kaksi ovat nimittäin paitsi lellilapsoseni niin myös seuraavan osan päätähdet ^^

    ReplyDelete
  9. Ihana! Jäi jännään kohtaan mistä olet saanut Lunalian ja Freyan suloiset vaatteet? Oon ihan haltioissani!

    ReplyDelete