Sunday, 26 June 2016

we will watch the world die



Olen ollut jokseenkin kiireinen koko tähänastisen loman ajan, mutta onnistuin kuitenkin repäisemään aikaa pienelle kuvatarinalle 8) Huomenna olenkin sitten lähdössä kahdeksi viikoksi pois kotoa... :'D Otan varmaankin Lynin mukaan, ja Lyn onkin kokenut pienen muutoksen koska vaihdoin tänään nukenpäitä Alisan kanssa! Eos vaihtoi siis viimein kaikkien bondausongelmien jälkeen kotia uudelleensyntyen Priyaksi ja minä sain Lyniksi Pullip Souseisekin ^^



Hestia (Souldoll Junia) sai toiseen päähänsä meikit ja päälleen pikaommeltua vaatetta ihan vaan että pääsin testaamaan ikioman hartsisen kuvaamista. Kuvauskokemus 0/5 koska jouduin itikoiden ja muurahaisten murhanhimon kohteeksi, mutta sentään kuvista tuli kohtalaisen söpöjä kaiken tuskailun jälkeen! Olkootkin tarkennukset vähän miten sattuu...


Bonuksena vielä uskollinen kuvausapulaiseni Huisku (ignooratkaa Hestian yleinen derppaavuus, hän on vielä hieman... vaiheessa)

Sitten sitä kovasti toivottua kuvatarinaa!


---------------------------------------------


KT: Kuoleman metsä


"Me emme ole sudenpesässä. Me emme ole Harhassa. Me olemme Illuusion epävakailla alueilla."


"Voitko olla varma, etten tapa sinua tähän paikkaan?"


Renn: *vaikeroi hiljaa* "Lopeta, ei... En halua--"


Lunalia: "Renn kärsii."


Chinook: "Hän ei pidä Sudettaren muistoista, mutta hänen on pakko saada ne tietoisuuteensa tunteakseen jonakin päivänä itsensä kokonaiseksi. Sinä varoitit, että loitsusi voi tehdä kipeää. Renn tiesi odottaa kipua antaessaan sinulle luvan käyttää kykyäsi."


"Minä tuhoan sinut, Sudetar."


Renn: *haukkoo henkeä*


"Älä muista minua sellaisena kuin olen nyt, Renn. Se voi johtaa tuhoosi."


Lunalia: "Tiedän, tiedän. Tuntuu vaan niin kamalalta katsoa hänen tuskaansa."

Chinook: "Sille ei mahda mitään. Joskus joutuu kärsimään tullakseen vahvemmaksi..."


"Rennin ruumis ei kestä tätä."



Renn: *suoristaa selkänsä*


"En usko että tavallinen magia riittää poistamaan Sudettaren."


Chinook: "Tule sinäkin torkkumaan. Täällä on lämmintä."


Lunalia: *asettuu epäröiden makuulleen Chinookin viereen*


Lunalia: "Olen silti huolissani. Miksei sinua pelota?"


Chinook: "Koska minä luotan sinuun. Luotan sinun kykyihisi ja luotan sinun sydämeesi."


"Herää, Sudetar. Sinun jumalasi kutsuu sinua."


"Miltä tuntuu joutua väkisin revityksi ulos ruumiistaan?"


Renn: *vapisee* ...minä tapoin Kisekin. Hän kuoli pelastaessaan minua. Kide rakasti häntä.


Renn: "Lunalia, Chinook... Missä Kide on?"


Lunalia: "Renn, olet viimein valmis! Kide on..." *vilkaisee Chinookia epävarmasti*

Chinook: "Kide... Hän..."


Kide teki sopimuksen Freyan kanssa, ja tuon sopimuksen takia...

.
.
.
.
.

Tuon sopimuksen myötä Kide saattoi tuomita meidät kaikki kuolemaan.


...



On huvittavaa kuinka näin kaunis, vehreä metsä voikin olla yhtä aikaa sekä lumoava että painostava. Kuinka puiden läpi siilautuva valo voikin olla näin luotaantyöntävää ja maalata kaiken hyvän kalmankalpeaan vihreään.


Tälläisissä kuoleman suutelemissa metsissä haisee kuvottavalta. Mätäneviä linnunraatoja maan päällä, yhtä lailla mätäneviä ihmisruumiita maan alla. Vain paatunut tappaja kykenee kestämään löyhkän menettämättä järkeään.


Minun nimeni on Elyon Nightingale. Minä olen tappaja.


Minä olen toisinaan myös yksinäinen, muttei kukaan muu ole tarpeeksi mätä astuakseen minun ansaani, varman kuoleman syliin, ja selviämään.


Sillä koko metsä on minun. Koko metsä on täytetty kameroilla ja askelten vaimean rytmin tunnistavilla sensoreilla. Kaikki tieto lähettyy suoraan aivoihini, eikä mikään jää minulta huomaamatta.


?: *pysähtyy tuijottamaan linnunluuta järkyttyneenä*


Tänne saapuvat vain sellaiset, jotka eivät ansaitse elää. Tämä metsä on minun seittini, ja minä olen kärpäsiä odottava hämähäkki.


?: "Anteeksi, neiti, minä olen eksyksissä ja mietin jos voisit--"


Sääli, etten voinut nähdä häntä jossain muualla. Hän olisi varmasti kaunis.


Ikävä kyllä kauneimmatkin olennot näyttävät minun metsässäni kovin kalpeilta, kuin elämä olisi jo pakenemassa ruumiista... Silmien katse sammuu, kuin sielu olisi jo nähnyt tulevaan.


*laukaus*


?: "Anteeksi, tuo... Tuo sattui hieman."

Lyn: Mitä helvettiä?


Lyn: *istuutuu* Olen aivan varma, että osuin. Olin kuitenkin vain muutaman sentin päässä... Hänen verensä olisi pitänyt roiskua päälleni, muttei hänen otsassaan näy jälkeäkään.

?: "Kiitos, neiti... Minä toivoisin, että voisit auttaa minua eräässä ongelmassa..."


?: "Katsos kun minä heräsin, ja en muistanut mitään."



?: "Kukkaketo olisi voinut aivan hyvin olla ensimmäinen koskaan näkemäni asia... Ainakin se on ensimmäinen muistoni. Minä en nähnyt muita ihmisiä missään, mutta ajattelin että jos lähtisin vaeltamaan, törmäisin väistämättä ennen pitkää johonkuhun..."


?: "Ja minun mekossani oli herätessäni kiinni tämä, mutta en osaa tulkita näitä merkkejä... Niin jos sinä osaisit auttaa minua, olisin todella kiitollinen, neiti."


Lyn: *tempaisee paperinpalan muukalaisen kädestä*

?: "Kiitos..."


Lyn: Minoo... Olisi pitänyt arvata, että tyttö on jotenkin tekemisissä Minoon kanssa. Kenties hänen otsansa on vahvistettu timanttilevyin? Ei, luodin isku aiheuttaisi silti aivovamman ja Minoolla ei koskaan ollut rahaa...

?: "Neiti? Osaatko sinä lukea merkkejä?"


Lyn: *käheästi* "Minä olen Lyn. Sinun nimesi... Senritsu."


Senritsu: *hymyilee* "Minulla on nimi - minä olen joku! Hei, Lyn-neiti. Haluan asua metsässäsi!"


Lyn: Kun olisinkin arvannut, että viiden vuoden puhumattomuuden jälkeen joutuisin tervehtimään toista hämähäkkiä... Olisin ehtinyt liittyä kalmojen joukkoon ennen väistämätöntä taistelua verkon, ei, metsän hallinnasta.

12 comments:

  1. Vou! Mitä tästä pitäisi sanoa, kerrassaan mahtavaa! Todella taitavasti kuvattu ja tehty :) Hahmot ovat niin omaperäisiä ja jokainen omalla tavallaan niin suloisia :33 Senritsu vaikuttaa niin viattomalta ja Lyn niin salaperäiseltä O: Odotan innolla jatkoa ja haluan tietää enemmän tuosta kaksikosta nwn!

    ReplyDelete
  2. Ooh, Hestia on todella kaunis vaikkakin kesken :3 Olet taitava kuvaamaan! Uutta postausta odottaen :)♥

    ReplyDelete
  3. Todella mahtavaa jälkeä! Innolla odotan uutta jatkoa <3

    ReplyDelete
  4. Aivan mahtava tarina taas kerran!Rakastan sun taidokasta kerrontaa ja upeita kuvia, sekä viimeisen päälle suunniteltuja hahmoja❤Sun mielikuvitus 6/5

    ReplyDelete
  5. Woaahh, jatka pian! nwn♥

    ReplyDelete
  6. Nyt jatka heti kun tulet takaisin sieltä reissusta, tai mä KUOLEN!!!!

    ReplyDelete
  7. Oon tyylikkäästi unohtanut kommentoida tähän, vaikka mielestäni tein sen jo? (Tai sitten tein sen unessani, tykkään hukata unen ja todellisuuden rajan hmph)

    Haluan aloittaa ihan sillä, että Lyn on ihana. Kaikki sun hahmot ovat aina helposti lähestyttäviä ja hyvin suunniteltuja, mutta Lynistä saa jotenkin vielä helpommin kiinni ja tykkään siitä kovasti jo nyt. Rakastan liikaa sun kirjoitustyyliä, ja se pääsee loistamaan varsinkin tuossa metsäkohdassa. Sait koko metsän tuntumaan läpeensä mädältä paikalta, tunnelma välittyi tänne asti ja osasin tuntea hyvin kuolemaa tekevän metsän hajun ja siellä vallitsevan tunnelman. Ja tapa, jolla asioita kuvaillaan, on myös jotenkin kaunis. Voisinko vaan lukea sun tarinoita loppupäivän? D: ♥

    Muutkin hahmot tässä tarinassa ovat kovin ihania, Senritsukin vaikuttaa niin suloiselta pieneltä. En malta odottaa, että hänestä kuullaan vielä lisää. Ja siis, sitten on... Minoo. Minoo ei. Ihana Minoo. Tähän ei varmaan tarvita enää muuta.

    Ja mitä tulee Lynin mallinvaihdokseen, niin se toimii! Souseisekillä on kivan yksinkertaiset ja suoraviivaiset meikit, ja sellaiset piirteet sopivat mielestäni hyvin Lynin hahmolle. Ja onhan tuo nyt älyttömän kaunis.

    (Ihan vielä tällainen täysin mihinkään liittymätön havainto: huomasin alkaneeni shipata Senritsua ja Lyniä jollakin tasoa. Pysäytä mut ajoissa.)

    ReplyDelete
  8. Ihania ja loistava laatuisia kuvia! ❤
    Kaikki sun nuket on todella ihania ja kt on loistavaa.
    ~Kiki
    WwwDollmacarons.blogspot.fi

    ReplyDelete
  9. Hei! Onko tarvetta uudelle nukelle? Olen myymässä pullip Bansheeta ja yritän löytää sille ostajaa, koska nukkeharrastus ei ole kiinnostanut hetkeen. Lisäksi myytävänä on pieni pullip, jonka nimeä en tiedä, mutta kuvia saa. Lisätietoa saat laittamalla viestiä kiiuskainen@hotmail.com :-)

    Ps. Todella kauniita kuvia :-)

    ReplyDelete
  10. Aivan mahtavia kuvia, jotenkin tulin vaan hyvälle mielelle :) Kuvatarinassa en ole oikein kärryillä (en ole lukenut niiden osia) mutta uskon että sekin oli hyvä^^

    ReplyDelete